har du nogensinde droppet en uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

KaLee skriver:

MIn første tanke var måske i forhold til kontante ydelser på kommunen... Men det er kun mine tanker... 

Men for filan - cut the caps lock!!!! 

Oki ja det kan ski godt være.

Og Caps lock var med vilje ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

eElak

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Oki ja det kan ski godt være.

Og Caps lock var med vilje ??

Selvom caps lock var med vilje er det stadig irriterende at se på for andre. Desuden hjælper det ikke noget som helst på dit budskab. Det får det mere til at se ud som om af det er en lille hysterisk pige som skriger for at få opmærksomhed.

Anmeld

26. marts 2011

KaLee skriver:

Selvom caps lock var med vilje er det stadig irriterende at se på for andre. Desuden hjælper det ikke noget som helst på dit budskab. Det får det mere til at se ud som om af det er en lille hysterisk pige som skriger for at få opmærksomhed.

Du er da underlig. Jeg sagde intet dårligt om emnet her, men stillede et spørgsmål, da jeg ikke lige kunne gennemskue hvad man kunne bruge den forfalskning til?  

Nåh nok om det, jeg vil nyde min lørdag med familien, prøv at se om du kan gøre det samme

Anmeld

26. marts 2011

Kay

Du er da underlig. Jeg sagde intet dårligt om emnet her, men stillede et spørgsmål, da jeg ikke lige kunne gennemskue hvad man kunne bruge den forfalskning til?  

Nåh nok om det, jeg vil nyde min lørdag med familien, prøv at se om du kan gøre det samme

jeg vil nu give kalee ret... når man bruger caps i forums og skrift sprog bliver det tolket som man råber eller skriger.... og virker meget "se mig" agtigt

fortsat god lørdag

Anmeld

26. marts 2011

Kay skriver:

jeg vil nu give kalee ret... når man bruger caps i forums og skrift sprog bliver det tolket som man råber eller skriger.... og virker meget "se mig" agtigt

fortsat god lørdag

Jaa det kan godt være, tænkte jeg ikke over. Er ny her inde nemlig, og er medlem på andre forums, og har fra start lagt mærke til den store forskel fra her inde og de andre forums Men ja, her skriver man åbenbart anderledes, men brugerne er sødere, kommer med flere svar og mindre fordomsfulde :p

Anmeld

26. marts 2011

Kay skriver:

fortsat god lørdag

Hov. Og go lørdag til dig os!

Anmeld

26. marts 2011

Kay

Jaa det kan godt være, tænkte jeg ikke over. Er ny her inde nemlig, og er medlem på andre forums, og har fra start lagt mærke til den store forskel fra her inde og de andre forums Men ja, her skriver man åbenbart anderledes, men brugerne er sødere, kommer med flere svar og mindre fordomsfulde :p

dejligt du kan li at være her.. ved ik om det er specielt for her inde det med caps... sådan har jeg nu altid haft det på alle forums... og chats og fx. facebook

Anmeld

26. marts 2011

Kay skriver:

dejligt du kan li at være her.. ved ik om det er specielt for her inde det med caps... sådan har jeg nu altid haft det på alle forums... og chats og fx. facebook

thi hi, tja jeg ved ikke, nu har jeg været på f.eks babygalleri siden det begyndte i 2008 og på mingraviditet, min-mave mm, og alle skriver som de vil og har sørme aldrig oplevet at blive rettet på det  Men ja så har man prøvet det.

Anmeld

26. marts 2011

eElak

Du er velkommen til at tolke det som jeg har skrevet som om at jeg er et underligt menneske, når jeg blot fortæller dig om hvordan din skrivemåde kan tolkes på nettet... 

Facts er at Caps Lock funktionen (at skrive med stort) svarer til at råbe i internet verdenen. Man kan ikke forvente at alle ved dette på forhånd, men jeg fortæller dig blot hvad det kan tolkes som - uden at vide om du er en erfaren bruger på nettet eller ej... (jeg kan så regne ud hvilken kategori du hører til). 

og jeg kan faktisk ikke nyde min lørdag aften med familien, for knægten er på samvær med din far...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.