har du nogensinde droppet en uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Vil bare lige påpege at du er ved at rode dig ud i dokumentfalsk, hvilket er strafbart

ved det godt men jeg har prob med min udd vejleder  vik ik komme nærmere ind på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Chamomile

Nu ved jeg ikke helt, hvad det skal gavne- men synes du skal tænke dig grundigt om, så du ikke kommer i en uønsket situation.

Anmeld

25. marts 2011

klmf

Er det du spørger om, hvad du skal skrive tl udd.stedet for at melde dig selv ud? Det håber jeg. For hvis du spørger om, hvordan du kan forfalske et brev fra et udd.sted om at du er udmeldt, så skal du nok ikke regne med at den går.... Det skal jo være på officielt papir, med stempel og det hele, så nok ikke så smart at rode dig selv ud i....

Anmeld

25. marts 2011

Steph_Laurits

Pas på med det du har tænkt dig!

Det er meget dumt at gøre uanset hvad årsagen er

Anmeld

25. marts 2011

Carina1977

Anonym skriver:

det jeg skal vide er hvad der orderet står i sådan et brev som man får når man henvender sig til uddannelsesstedet for at stoppe?

Hmm jeg har meldt mig ud een gang, men det var fordi jeg havde fået en kronisk sygdom. Der skrev jeg faktisk bare en mail til min studievejleder omkring at jeg gerne ville udmelde mig, og om han ville sørge for at min SU blev stoppet. Han skrev så tilbage til mig omkring at jeg skulle komme op og aflevere bøger, og så skulle han nok ordne det med su´en. Jeg fik ikke et brev efterfølgende....nok fordi vi havde ordnet det hele over mail.

Anmeld

25. marts 2011

Carina1977

Anonym skriver:

ved det godt men jeg har prob med min udd vejleder  vik ik komme nærmere ind på det

Jamen hvad skal du bruge det brev til?

Anmeld

26. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Hvad er fordelen ved at gøre det, altså tænker, hmm jeg er sku ikke snug og klog nok ti at se hvorfor man skulle gøre det ? Hvem skulle du vise den falske  udmeldelse til ?

Anmeld

26. marts 2011

eElak

Jeg har droppet en uddannelse for mange år siden.. jeg kan ikke huske om jeg fik et brev - eller hvad der stod i det hvis jeg endelig fik et. 

Men drop den plan du har gang i med at forfalske et dokument - jeg er sikker på at det ikke er det værd i forhold til straffen. 

Anmeld

26. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

JAMEN HVAD KAN MAN BRUGE DET TIL, HVAD FÅR MAN UD AF DET ??? ER JEG DUM ELLERHVAD SIDEN JEG IKKE KAN REGNE UD HVAD MAN KAN BRUGE EN FORFALSKNING AF DET TIL ???

Hvis det er så ulovligt, så vil jeg bare sige til TS at hun skal passe på, ikke hendes annymitet bliver ophævet, det er jo ulovligt?

Anmeld

26. marts 2011

eElak

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

JAMEN HVAD KAN MAN BRUGE DET TIL, HVAD FÅR MAN UD AF DET ??? ER JEG DUM ELLERHVAD SIDEN JEG IKKE KAN REGNE UD HVAD MAN KAN BRUGE EN FORFALSKNING AF DET TIL ???

Hvis det er så ulovligt, så vil jeg bare sige til TS at hun skal passe på, ikke hendes annymitet bliver ophævet, det er jo ulovligt?

MIn første tanke var måske i forhold til kontante ydelser på kommunen... Men det er kun mine tanker... 

Men for filan - cut the caps lock!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.