har du nogensinde droppet en uddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
28 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Anonym trådstarter

det jeg skal vide er hvad der orderet står i sådan et brev som man får når man henvender sig til uddannelsesstedet for at stoppe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Mor til Mike

Der står vel bare du er udmeldt? 

Anmeld

25. marts 2011

freiasmor

Anonym skriver:

det jeg skal vide er hvad der orderet står i sådan et brev som man får når man henvender sig til uddannelsesstedet for at stoppe?

har desværre - flere gange droppet en uddannelse er ikke stolt af det, men ja sådan er det..... men i de få breve jeg HAR fået ind af døren stod der bare at hvis jeg har tilmeldt mig su fx, skal jeg underrette dem om at jeg er stoppet, og de selvfølgelig beklager mit valg at stoppe uddannelsen osv... og så står der tit fra hvilken dato du er stoppet osv...

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Zebraen skriver:

har desværre - flere gange droppet en uddannelse er ikke stolt af det, men ja sådan er det..... men i de få breve jeg HAR fået ind af døren stod der bare at hvis jeg har tilmeldt mig su fx, skal jeg underrette dem om at jeg er stoppet, og de selvfølgelig beklager mit valg at stoppe uddannelsen osv... og så står der tit fra hvilken dato du er stoppet osv...

Ok men kan du sige hvad der orderet står i sådan et brev? jeg skal bruge et sådan et og jeg er nødt til at skrive det selv ... af personlige årsager

Anmeld

25. marts 2011

freiasmor

Anonym skriver:

Ok men kan du sige hvad der orderet står i sådan et brev? jeg skal bruge et sådan et og jeg er nødt til at skrive det selv ... af personlige årsager

uh jamen, jeg kan ikke konkret skrive det, andet end der bare tit står du er udmeldt pr.dags dato, fra den og den uddannelse osv...

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Zebraen skriver:

uh jamen, jeg kan ikke konkret skrive det, andet end der bare tit står du er udmeldt pr.dags dato, fra den og den uddannelse osv...

men fylder teksten 2 eller 3 linier? tænker hvor meget skriver de?

Anmeld

25. marts 2011

freiasmor

Anonym skriver:

men fylder teksten 2 eller 3 linier? tænker hvor meget skriver de?

jamen det kommer an på stedet for nogen er der en hel side, for andre kun 3 linier også med venlig hilsen bla..... og underskrift og stempel

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Zebraen skriver:

jamen det kommer an på stedet for nogen er der en hel side, for andre kun 3 linier også med venlig hilsen bla..... og underskrift og stempel

ok tak

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

andre der kan komme med et eksempel på hvad der præcis står i sådan et brev??? P L E A S E ? ? ?

Anmeld

25. marts 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

ok tak

Vil bare lige påpege at du er ved at rode dig ud i dokumentfalsk, hvilket er strafbart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.