„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Jeg håber for dig, at han tager sin del...
for det lyder for mig, som han har det alt for godt, taget i betragtning at i lige er blevet forældre.... Det er sku hårdt for moderen de første mange måneder, så det med at han er ude med drengene hver weekend, er slet ikke okay i min bog, så skulle han ikke være blevet far.... en gang i måneden er ok, men hver weekend....
han klare vist frisag i mange ting, lyder det som... hvorfor skal han ikke deltage imorgen?
Jeg har nogle venner, hvor manden bare er der... hvad skal børnene på sigt bruge det til... han tjener pengene og hun gør ALT arbejdet... og han deltager næsten i intet, men er sammen med vennerne og sin computer... Synes sku det er unfair overfor de børn de har bragt til verden... kæresten er indforstået.. Håber du har det anderledes... skal lige siges, at de har været sammen fra de var helt unge, så stilen blev lagt dengang og sådan stadig...
Nu er det ikke for at fornærme på nogen måde, men for pokker pas på dig selv og helt klart skal han på banen, når den lille tager tigerspring... man er vel 2 forældre og som en skriver, så kunne han bare udsætte det en weekend, når han nu alligevel er afsted hver weekend....
Anmeld