Anonym skriver:
Min kæreste er hjemme hos en ven for at drikke øl og spille xbox, og jeg har ikke set ham siden imorges, da han tog afsted i skole..
Bebs på 2,5 måned er i tigerspring og heeeeelt vildt pylret (læs: skrigende!) og har nærmest bare grædt lige siden kl 15. Nu er jeg helt vildt brugt og trænger til en pause, så jeg har bedt kæresten om at komme hjem.. Det er han bestemt ikke glad for for han havde tænkt sig at overnatte hos vennen, og havde glædet sig hele ugen.. Men han tager snart en bus hjem ..
Så kom jeg til at tænke mig om.. er jeg mega unfair, fordi jeg beder ham komme hjem? Jeg har godt nok efter mange timers vræl fået bebs til at slappe lidt af - og med alkohol i blodet kan han jo alligevel ik rigtig hjælpe så meget - udover at jeg har en voksen at dele mine frustrationer med...
Bare vær helt ærlig - er jeg unfair? eller er det okay, jeg hiver ham hjem?
uhh, jeg ved slet ikke, hvordan jeg skulle kunne klare at være enlig mor (selvom jeg ofte føler, jeg er det..)
forstår godt du er brugt, har selv haft et barn som skrig i over 14 timer i døgnet, og ja rent ud sagt, med 3 andre børn, syns jeg godt det kunne være hårdt, for manden skulle jo passe sit job..
men helt seriøst, jeg ville aldrig bede min mand komme væk, hvis det har været aftalet hele ugen, han skulle hen til en af sine venner og spille, så ville jeg ha holdt den aftale, så han også fik mere energi, og kunne tage dagen i morgen, når han kom hjem. eller i kunne aftale han kom hjem, når de var færdige i nat, så du ved han kan overtage i morgen formiddag.
men der er man jo så forskellige, ved jo heller ik om han ofte er ude, for så forstår jeg dig godt..
hvis du mener du slet ik kan holde ud, at den bette skriger og græder og bare ik kan mere, ja så er der jo ik andet for end at han kommer hjem. er jo kun dig, der kan se hvad der rigtigt for dig og den lille lige nu ..
sender nu alligevel en masse kram