Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Han er ikke min rigtige og direkte chef, men mere inddirekte, da han har det overordnede ansvar for HR. Jeg må lige rydde fredagen om 14 dage, for i næste uge har han sine børn hjemme
Han er ikke min rigtige og direkte chef, men mere inddirekte, da han har det overordnede ansvar for HR.
Jeg må lige rydde fredagen om 14 dage, for i næste uge har han sine børn hjemme
Det lyder som en god plan og næste gang kan du jo invitere ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kirle skriver: Den der sms er da bare helt fin! Han har jo selv lagt op til noget gejl udenfor arbejdstiden så det er da bare fint. Jeg ville nok ikke skrive igen eller lade mig mærke med noget mandag morgen hvis ikke han lader sig høre fra sig i mellemtiden. Man ved jo ikke om han har bidt over for stort (uskyldig flirt i arbejdstiden og kæreste derhjemme), om han har fået kolde fødder (pga. chef eller bare fordi) eller om han i virkeligheden er fyr og flamme og lige nu desperat sidder og forfatter den perfekte sms Det må tiden vise! men uanset hvad - hvor er det dog skønt med noget forårsflirt!
Den der sms er da bare helt fin! Han har jo selv lagt op til noget gejl udenfor arbejdstiden så det er da bare fint.
Jeg ville nok ikke skrive igen eller lade mig mærke med noget mandag morgen hvis ikke han lader sig høre fra sig i mellemtiden. Man ved jo ikke om han har bidt over for stort (uskyldig flirt i arbejdstiden og kæreste derhjemme), om han har fået kolde fødder (pga. chef eller bare fordi) eller om han i virkeligheden er fyr og flamme og lige nu desperat sidder og forfatter den perfekte sms
Det må tiden vise! men uanset hvad - hvor er det dog skønt med noget forårsflirt!
Men ja. Skønt med forårsflirt - lige hvad jeg trænger til
Miss T skriver: Det lyder som en god plan og næste gang kan du jo invitere ham
Ja, vi får se, hvad der sker. Jeg tager det stille og roligt
Syntes det er så fedt du har taget 'det første skridt' Det er som om mænd er blevet lidt mere kostbare i nutidens danmark
Men måske han ikke svare tilbage fordi han ikke kender nummeret? Og ikke lige tænker videre over det måske kunne være dig? Nogle gange er mænd bare lidt langsomme
fingre for han skriver tilbage til dig snart Ellers kunne du jo fyre en lille kommentar af til ham næste gang i ses om han havde en god tur på værtshuset
Mileva skriver: Syntes det er så fedt du har taget 'det første skridt' Det er som om mænd er blevet lidt mere kostbare i nutidens danmark Men måske han ikke svare tilbage fordi han ikke kender nummeret? Og ikke lige tænker videre over det måske kunne være dig? Nogle gange er mænd bare lidt langsomme fingre for han skriver tilbage til dig snart Ellers kunne du jo fyre en lille kommentar af til ham næste gang i ses om han havde en god tur på værtshuset
Tak for svar. Ja, det kunne jeg sagtens finde på Nå, men ellers er intet tabt, skulle det træffe, at han ikke er interesseret
Hørte du ikke fra ham?
Anonym skriver: Jeg er kommet i den situation, at jeg har set mig lidt lun på en kollega. Han er i ledergruppen og vi taler sammet et par gane i løbet af dagen. Vi har god kemi og talte idag om at drikke en fredagsøl sammen en dag. Han fortæller, at han lige vil svinge omkring det lokale værtshus og antyder, at jeg gerne må tage med. Jeg skal imidlertid hente barn, og må desværre melde pas, så vi tager afsked ved 16-tiden Han har firmamobil og her ved 17-tiden finder jeg så hans nummer og sender en sms med følgende ordlyd: "Hey du. Glem ikke at drikke en øl for mig ;-) XX Han har ikke mit nummer, men kunne jo se på navnet, at det var mig. Han har desværre ikke svaret Var det mon for meget af det gode at sende en sms? Vil så nødig blive til grin, men håber samtidig, det måske kan blive til noget....
Jeg er kommet i den situation, at jeg har set mig lidt lun på en kollega. Han er i ledergruppen og vi taler sammet et par gane i løbet af dagen. Vi har god kemi og talte idag om at drikke en fredagsøl sammen en dag. Han fortæller, at han lige vil svinge omkring det lokale værtshus og antyder, at jeg gerne må tage med. Jeg skal imidlertid hente barn, og må desværre melde pas, så vi tager afsked ved 16-tiden
Han har firmamobil og her ved 17-tiden finder jeg så hans nummer og sender en sms med følgende ordlyd: "Hey du. Glem ikke at drikke en øl for mig ;-) XX
Han har ikke mit nummer, men kunne jo se på navnet, at det var mig. Han har desværre ikke svaret Var det mon for meget af det gode at sende en sms?
Vil så nødig blive til grin, men håber samtidig, det måske kan blive til noget....
Ja venter spændt på update..
StephanieJ skriver: Hørte du ikke fra ham?
Jeg hørte aldrig noget, men vi har talt en del sammen på jobbet idag. Der plejer at gå dage imellem, at han er i min afdeling, men idag har han på forunderlig vis været 3 gange hos mig med lidt pudsige påfund Synes der er god kemi, menj vi må se, hvad han siger til en fredagsøl i næste uge, når jeg foreslår det
Maise86 skriver: Har du en Update? Har tænkt sådan på dig
Har du en Update? Har tænkt sådan på dig
Hvor er du sød. Jeg kopierer lige teksten fra ovenstående svar Jeg hørte aldrig noget, men vi har talt en del sammen på jobbet idag. Der plejer at gå dage imellem, at han er i min afdeling, men idag har han på forunderlig vis været 3 gange hos mig med lidt pudsige påfund Synes der er god kemi, men vi må se, hvad han siger til en fredagsøl i næste uge, når jeg foreslår det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128