At indlede et forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg er kommet i den situation, at jeg har set mig lidt lun på en kollega. Han er i ledergruppen og vi taler sammet et par gane i løbet af dagen. Vi har god kemi og talte idag om at drikke en fredagsøl sammen en dag. Han fortæller, at han lige vil svinge omkring det lokale værtshus og antyder, at jeg gerne må tage med. Jeg skal imidlertid hente barn, og må desværre melde pas, så vi tager afsked ved 16-tiden

Han har firmamobil og her ved 17-tiden finder jeg så hans nummer og sender en sms med følgende ordlyd: "Hey du. Glem ikke at drikke en øl for mig ;-) XX

Han har ikke mit nummer, men kunne jo se på navnet, at det var mig. Han har desværre ikke svaret Var det mon for meget af det gode at sende en sms?

Vil så nødig blive til grin, men håber samtidig, det måske kan blive til noget....

Nej sgu da...sådan skal den da bare kringles...bare vent, han skal nok skrive...

Jeg gjorde det sammen med den skønne mand jeg ser nu...han skulle hjælpe mig med noget eksamensnoget, han er min gamle chef og arbejder derude endnu ind imellem eller gjorde, det går nok ikke mere..men altså, vi skrev frem og tilbage om eksamen´, arbejde osv...og så skrev jeg at han da kunne komme op til en kop kaffe...og ja, nu ses vi så sådan rigtigt...

Mænd er sgu lidt langsomme, så må vi jo tage fat...

Held og lykke og skriv lige når han svarer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Nej sgu da...sådan skal den da bare kringles...bare vent, han skal nok skrive...

Jeg gjorde det sammen med den skønne mand jeg ser nu...han skulle hjælpe mig med noget eksamensnoget, han er min gamle chef og arbejder derude endnu ind imellem eller gjorde, det går nok ikke mere..men altså, vi skrev frem og tilbage om eksamen´, arbejde osv...og så skrev jeg at han da kunne komme op til en kop kaffe...og ja, nu ses vi så sådan rigtigt...

Mænd er sgu lidt langsomme, så må vi jo tage fat...

Held og lykke og skriv lige når han svarer...

Tak... Har helt sommerfugle i maven nu

Anmeld

25. marts 2011

Miss T

Anonym skriver:

Ok. Tak for svar. Jeg synes jo også selv, at den var helt uskyldig uden undertoner. Men ville lige høre jer herinde. Hvis ikke det var fordi, han er så genert og tilbageholdende, så havde jeg heller ikke skrevet.

En anden ting er, at han er økonomichef og og med ansvar for personale, så inddirekte er han også min chef. Derfor tænker jeg, at det måske er derfor han er tilbageholdende

Ja den er altid svær når det drejer sig om chef og medarbejder, men lad det være op til ham om han har lyst til mere - nu har du skudt det i gang.. Det er svært, for nogle steder er det jo ikke "lovligt" at indlede noget med sine underordnede - det kan være, at det er derfor, at han er forsigtig..

Men som minimum synes jeg stadigvæk godt, at man kan bevare sin humor og tage gas på andre, hvis man kan mærke, at der er en helt bestemt kemi, og at den anden er til det.. Måske kommer det bare stille og roligt af sig selv.. Næste fredag - så sørg for barnepige - så du kan sige JA til den øl - og så se, hvad der sker

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Ja den er altid svær når det drejer sig om chef og medarbejder, men lad det være op til ham om han har lyst til mere - nu har du skudt det i gang.. Det er svært, for nogle steder er det jo ikke "lovligt" at indlede noget med sine underordnede - det kan være, at det er derfor, at han er forsigtig..

Men som minimum synes jeg stadigvæk godt, at man kan bevare sin humor og tage gas på andre, hvis man kan mærke, at der er en helt bestemt kemi, og at den anden er til det.. Måske kommer det bare stille og roligt af sig selv.. Næste fredag - så sørg for barnepige - så du kan sige JA til den øl - og så se, hvad der sker

Han er ikke min rigtige og direkte chef, men mere inddirekte, da han har det overordnede ansvar for HR.

Jeg må lige rydde fredagen om 14 dage, for i næste uge har han sine børn hjemme

Anmeld

25. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Tak... Har helt sommerfugle i maven nu

Hihi..og er det ikke bare FANTASTISK...

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Hihi..og er det ikke bare FANTASTISK...

Jooo. Håber selvfølgelig det udvikler sig, men det er først inden for de sidste par dage, jeg har "set sådan" på ham Følelser er forunderlige

Anmeld

25. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jooo. Håber selvfølgelig det udvikler sig, men det er først inden for de sidste par dage, jeg har "set sådan" på ham Følelser er forunderlige

De er fantastiske...de følelser..

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

De er fantastiske...de følelser..

Ja, vi får se, hvad der sker

Anmeld

25. marts 2011

<3

Den der sms er da bare helt fin! Han har jo selv lagt op til noget gejl udenfor arbejdstiden så det er da bare fint.

Jeg ville nok ikke skrive igen eller lade mig mærke med noget mandag morgen hvis ikke han lader sig høre fra sig i mellemtiden. Man ved jo ikke om han har bidt over for stort (uskyldig flirt i arbejdstiden og kæreste derhjemme), om han har fået kolde fødder (pga. chef eller bare fordi) eller om han i virkeligheden er fyr og flamme og lige nu desperat sidder og forfatter den perfekte sms

Det må tiden vise! men uanset hvad - hvor er det dog skønt med noget forårsflirt!

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Den der sms er da bare helt fin! Han har jo selv lagt op til noget gejl udenfor arbejdstiden så det er da bare fint.

Jeg ville nok ikke skrive igen eller lade mig mærke med noget mandag morgen hvis ikke han lader sig høre fra sig i mellemtiden. Man ved jo ikke om han har bidt over for stort (uskyldig flirt i arbejdstiden og kæreste derhjemme), om han har fået kolde fødder (pga. chef eller bare fordi) eller om han i virkeligheden er fyr og flamme og lige nu desperat sidder og forfatter den perfekte sms

Det må tiden vise! men uanset hvad - hvor er det dog skønt med noget forårsflirt!

Det var præcis, hvad jeg havde tænkt mig af strategi Det var nu mig, der lagde op til fælles fredagsøl for os alle, men så nævner han for mig, at han tager på værtshus efter fyraften, men at det jo er i Fredericis, hvor han bor og så kigger han afventende på mig.

Han er helt fri af tidligere forhold og ER skilt - ifølge min egen chef og ham selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.