At indlede et forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.909 visninger
31 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg er kommet i den situation, at jeg har set mig lidt lun på en kollega. Han er i ledergruppen og vi taler sammet et par gane i løbet af dagen. Vi har god kemi og talte idag om at drikke en fredagsøl sammen en dag. Han fortæller, at han lige vil svinge omkring det lokale værtshus og antyder, at jeg gerne må tage med. Jeg skal imidlertid hente barn, og må desværre melde pas, så vi tager afsked ved 16-tiden

Han har firmamobil og her ved 17-tiden finder jeg så hans nummer og sender en sms med følgende ordlyd: "Hey du. Glem ikke at drikke en øl for mig ;-) XX

Han har ikke mit nummer, men kunne jo se på navnet, at det var mig. Han har desværre ikke svaret Var det mon for meget af det gode at sende en sms?

Vil så nødig blive til grin, men håber samtidig, det måske kan blive til noget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

anna-jonas

Ja, det var for meget. Lad ham komme til dig...................

Anmeld

25. marts 2011

anna-jonas

Anmeld

25. marts 2011

tinasmor

Det er svært at sige. Hvis det er fordi han stadigvæk var på cafeen og derfor ikke hørte smsén, så betyder det nok ikke noget. Men hvis han ikke svare i aften eller i morgen formiddag vil jeg nok våge at påstå at han ikke rigtig er interesseret. Er han også ude på lidt mere end bare alm. kollagari, ja så ville han hurtig svare en eller anden kæk bemærkning tilbage.

Anmeld

25. marts 2011

freiasmor

uuuh har stået lidt i samme situation som dig... og vil også sige som hende oppe over mig : Lad ham komme til dig ... se tiden an og se hvad der sker
jeg håber det lykkedes.... mit endte desværre ikke til mere andet end et bekendsskab, men er heldigvis os lykkelig med min kæreste som jeg har nu

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

OK. Tak for svar

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Det er svært at sige. Hvis det er fordi han stadigvæk var på cafeen og derfor ikke hørte smsén, så betyder det nok ikke noget. Men hvis han ikke svare i aften eller i morgen formiddag vil jeg nok våge at påstå at han ikke rigtig er interesseret. Er han også ude på lidt mere end bare alm. kollagari, ja så ville han hurtig svare en eller anden kæk bemærkning tilbage.

Det er også, hvad jeg tænker. Han er dog den MEGET generte type, så derfor føler jeg også, at jeg er nødt til at tage lidt initiativ Den er bare så svær

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Zebraen skriver:

uuuh har stået lidt i samme situation som dig... og vil også sige som hende oppe over mig : Lad ham komme til dig ... se tiden an og se hvad der sker
jeg håber det lykkedes.... mit endte desværre ikke til mere andet end et bekendsskab, men er heldigvis os lykkelig med min kæreste som jeg har nu

Det vil jeg have in mente. Tak for dit input

Anmeld

25. marts 2011

Miss T

Nej det var ikke for meget i mine øjne, kvinder må gerne tage initiativ og lave fis! Han har selv budt op til øl, så derfor mener jeg også, at du kan give ham en lille weekends/sjov/besked uden at der bliver lagt noget som helst i det af undertoner eller andet - blot gas.. GO FOR IT

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Nej det var ikke for meget i mine øjne, kvinder må gerne tage initiativ og lave fis! Han har selv budt op til øl, så derfor mener jeg også, at du kan give ham en lille weekends/sjov/besked uden at der bliver lagt noget som helst i det af undertoner eller andet - blot gas.. GO FOR IT

Ok. Tak for svar. Jeg synes jo også selv, at den var helt uskyldig uden undertoner. Men ville lige høre jer herinde. Hvis ikke det var fordi, han er så genert og tilbageholdende, så havde jeg heller ikke skrevet.

En anden ting er, at han er økonomichef og og med ansvar for personale, så inddirekte er han også min chef. Derfor tænker jeg, at det måske er derfor han er tilbageholdende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.