Dem der aldrig har været gravide vs.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Rillo

Føler virkelig med dig.

Jeg har end ikke ramt terminen endnu...gør jeg på tirsdag...og i min datters børnehave ahr de i de sidste 2 mdr spurt om det ikke snart var nu og jeg får seriøst spat.

Vil da lige ønske dig held og lykke når fødseln går i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

AnneBJ

Tak alle sammen! 

Anmeld

25. marts 2011

lucas<3

AnneBJ skriver:

Dem der er FÆRDIGE med at være det... 

Jeg ved snart ikke hvem der er mest trælse når man går her, og er over tid, tyk, tung og træt!

Mødre, svigermødre osv., kigger bedrevidende på mig, og forklarer at jeg skal nyyyde det, gøre liiiige som jeg vil, lægge mærke til babyens bevægelse for jeg vil saaavne dem osv.

De veninder der aldrig har været gravide er søde til at sende en sms og spørge "sker der noget" eller "hvordan har du sovet i nat". Når jeg så svarer at jeg har sovet elendigt i nat, svarer veninden at det har hun også, for hun har de ondeste menstruationssmerter, og jeg kan slet ikke forestille mig, hvor ondt det faktisk gør!?

Jo! Det kan jeg faktisk godt - jeg havde jo også mens.smerter inden jeg blev gravid, og nu, 40+5 har jeg dem i døgndrift, sammen med plukveer, kramper i benene, vand i hænder og fødder en mave der er så stor, at uanset hvordan jeg ligger så er den i vejen, øm, eller anledning til ondt i ryggen!

Det siger jeg selvfølgelig ikke til veninden - jeg sender en opmuntrende sms til hende, og foreslår lindring af smerterne, men jeg er træt af både "de kloge og de uerfarne" som da helt sikkert ved hvordan det er at være mig!

Jeg ved godt, det er de "gængse" råd; og selvfølgelig skal jeg nyde osv., men når man er 5 dage over tid, er det også ok at stampe i jorden og være utålmodig efter at møde sin baby?

Undskyld det blev langt, jeg fik bare lige brug for at "rase" lidt ud, over al den velmenthed jeg bliver mødt med! Det er ikke et ondt ord om dem der kommer rådene (hverken dem jeg kender eller ikke kender) - bare lige en slags ventil... 

kan berolige dig med jeg gik 14 dag over tid.. men sender en masse veestøv til dig.

Anmeld

25. marts 2011

Dorthe1986

AnneBJ skriver:

Jeg ved snart ikke hvem der er mest trælse når man går her, og er over tid, tyk, tung og træt!

Mødre, svigermødre osv., kigger bedrevidende på mig, og forklarer at jeg skal nyyyde det, gøre liiiige som jeg vil, lægge mærke til babyens bevægelse for jeg vil saaavne dem osv.

De veninder der aldrig har været gravide er søde til at sende en sms og spørge "sker der noget" eller "hvordan har du sovet i nat". Når jeg så svarer at jeg har sovet elendigt i nat, svarer veninden at det har hun også, for hun har de ondeste menstruationssmerter, og jeg kan slet ikke forestille mig, hvor ondt det faktisk gør!?

Jo! Det kan jeg faktisk godt - jeg havde jo også mens.smerter inden jeg blev gravid, og nu, 40+5 har jeg dem i døgndrift, sammen med plukveer, kramper i benene, vand i hænder og fødder en mave der er så stor, at uanset hvordan jeg ligger så er den i vejen, øm, eller anledning til ondt i ryggen!

Det siger jeg selvfølgelig ikke til veninden - jeg sender en opmuntrende sms til hende, og foreslår lindring af smerterne, men jeg er træt af både "de kloge og de uerfarne" som da helt sikkert ved hvordan det er at være mig!

Jeg ved godt, det er de "gængse" råd; og selvfølgelig skal jeg nyde osv., men når man er 5 dage over tid, er det også ok at stampe i jorden og være utålmodig efter at møde sin baby?

Undskyld det blev langt, jeg fik bare lige brug for at "rase" lidt ud, over al den velmenthed jeg bliver mødt med! Det er ikke et ondt ord om dem der kommer rådene (hverken dem jeg kender eller ikke kender) - bare lige en slags ventil... 

Hvor er det herligt det du skriver Og det er bare helt i orden at være mega utålmodig nu - jeg er kun 37+1, men jeg er altså og begyndt at blive lidt utålmodig og spørger min mave hver aften om han ikke kunne tænke sig at komme ud?

Min kæreste har de sidste par dage gået og været lidt småforkølet og som du og de fleste andre kvinder nok ved, ja så er det jo næsten lig med at man næsten sætter træskoene for de kære mænd Og igår aftes blev jeg sku lidt træt af at høre på hans jammer, så spurgte bare om han ville bytte med mig (plukveer, ondt i ryggen, vand i benene og konstant træthed) - der var han da klog nok til at sige nej

Anmeld

25. marts 2011

AnneBJ

Dorthe1986 skriver:

Og igår aftes blev jeg sku lidt træt af at høre på hans jammer, så spurgte bare om han ville bytte med mig (plukveer, ondt i ryggen, vand i benene og konstant træthed) - der var han da klog nok til at sige nej

Klogt valg!

Anmeld

25. marts 2011

Dorthe1986

AnneBJ skriver:

Klogt valg!

Ja det synes jeg også

Håber din lille baby snart kommer ud til jer

Anmeld

25. marts 2011

morethanperfect

AnneBJ skriver:

Selvf ! .. Sådan er det . Og det er så fandens træls og høre på alle de andre !  Jeg gik 6 dage over tid , og var meget utålmodig . Blev sat igang da mit vand var gået , så fik jeg et tidspunkt jeg skulle være der , og indtil da , sad jeg og tænkte på alle de ting jeg ikke fik nået inden jeg fik ham .. Fantastisk , men stadigvæk lidt mærkeligt .. 

Jeg er allerede skruk igen , Oscar er kun 4 mdr. så jeg håber du nyder det sidste , .. Selvom det er svært .. ..

Sender ve støv afsted til dig i stooooore mængder !

Anmeld

25. marts 2011

serinasmor

årh hvor jeg husker det ... jeg endte med at slæbe rundt på møbler og ikke svare min telefon- hverken sms eller opkald .. kunne slet ikke klare flere "er fødslen gået i gang"- eller "hey har du født" -spørgsmål

jeg ville lukke mig inde i et par dage ( eller til der reelt sker noget) stene serier og gode film

Anmeld

25. marts 2011

AnneBJ

morethanperfect skriver:

Selvf ! .. Sådan er det . Og det er så fandens træls og høre på alle de andre !  Jeg gik 6 dage over tid , og var meget utålmodig . Blev sat igang da mit vand var gået , så fik jeg et tidspunkt jeg skulle være der , og indtil da , sad jeg og tænkte på alle de ting jeg ikke fik nået inden jeg fik ham .. Fantastisk , men stadigvæk lidt mærkeligt .. 

Jeg er allerede skruk igen , Oscar er kun 4 mdr. så jeg håber du nyder det sidste , .. Selvom det er svært .. ..

Sender ve støv afsted til dig i stooooore mængder !

Jeg kunne godt forestille mig, alle de ting jeg kan komme i tanke om, ikek at have nået, når først det går igang! Men dejligt at du allerede er skruk igen - så glemmer man det altså rimelig hurtigt alligevel!

Tak for vestøv!

Anmeld

25. marts 2011

morethanperfect

AnneBJ skriver:

Jeg kunne godt forestille mig, alle de ting jeg kan komme i tanke om, ikek at have nået, når først det går igang! Men dejligt at du allerede er skruk igen - så glemmer man det altså rimelig hurtigt alligevel!

Tak for vestøv!

Ja .. Jeg gjorde i hvert fald .. Håber virkelig snart for dig der sker noget ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.