Hej fra mig og et par spørgsmål (Lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Lunae

MissMaria skriver:

Tak

Rigtig mange tak, for svarene vedrørende fly-spørgsmålene. Det vil jeg helt sikkert huske på. Ved du hvorfor man ikke på have pladen i posen, når man skal op i flyet ?

Ja det er fordi at når pladen er i, så betegnes det som en lift, hvilket man ikke må medbringe og hvis det er uden plade betegnes det som en dyne, som nemt kan pakkes sammen

Hvis i skal have klapvogn med, kan du bare ligge pladen deri og så pakke vognen ind i plastic

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Anitta Kristiansen

MissMaria skriver:

Indtil videre siger de at alt er i den skønnest orden, så det er super lækkert

Men ønsker dig held og lykke med resten af din graviditet og for at man kan se kønnet til næsten scanning, så du rigtig kan komme ud og shoppe

mange tak. håber du falder godt til her på siden. bvare pas på du ikke bliver afhængig og held og lykke med bebs og rejse.

Anmeld

25. marts 2011

MissMaria

Lunae skriver:

Ja det er fordi at når pladen er i, så betegnes det som en lift, hvilket man ikke må medbringe og hvis det er uden plade betegnes det som en dyne, som nemt kan pakkes sammen

Hvis i skal have klapvogn med, kan du bare ligge pladen deri og så pakke vognen ind i plastic

Nårh okay, Jamen så må vi bare pakke pladen i kufferten.... Men mange tak for svar

Vi skal nemlig ikke have klapvogn med, for tænker han er for lille til sådanne en, da han kun vil være lige omkring 3 mdr. når vi skal afsted.

Anmeld

25. marts 2011

MissMaria

Anitta Kristiansen skriver:

mange tak. håber du falder godt til her på siden. bvare pas på du ikke bliver afhængig og held og lykke med bebs og rejse.

Takker Tror allerede jeg er blevet afhængig, men synes jo også det er en super skøn side

Anmeld

25. marts 2011

Rebecca55

MissMaria skriver:

Trillinger, hvor spændende og mange på en gang Men stort tillykke...   

Ja, så kommer jeg nok til at kigge mig om efter en anden bog... Vi starter lige med én

Ja der bliver liv i det lille hus... he he... Ja vi havde også regnet med en, men blev velsignet med 3.

Min bog indeholder både råd til før, under og efter fødsel og så er der en uge for uge plan i, hvor man kan læse hvad der sker under hele graviditeten. Det må også kunne fåes til en.

Anmeld

25. marts 2011

MissMaria

Rebecca55 skriver:

Ja der bliver liv i det lille hus... he he... Ja vi havde også regnet med en, men blev velsignet med 3.

Min bog indeholder både råd til før, under og efter fødsel og så er der en uge for uge plan i, hvor man kan læse hvad der sker under hele graviditeten. Det må også kunne fåes til en.

Jeg har den bog, som jeg fik ved lægen da jeg fandt ud af jeg var gravid. Den hedder "Graviditet, fødsel og den nye familie" (Eller noget i den dur) Det kunne være jeg skulle kigge lidt i den

Men mange tak for svar og rigtig meget held og lykke med dem alle

Anmeld

25. marts 2011

Anitta Kristiansen

MissMaria skriver:

Takker Tror allerede jeg er blevet afhængig, men synes jo også det er en super skøn side

er nemlig helt afhængig. skal tvinge mig selv til at lave mad og tage opvask og gøre rent.  

Anmeld

25. marts 2011

Lunae

MissMaria skriver:

Nårh okay, Jamen så må vi bare pakke pladen i kufferten.... Men mange tak for svar

Vi skal nemlig ikke have klapvogn med, for tænker han er for lille til sådanne en, da han kun vil være lige omkring 3 mdr. når vi skal afsted.

Han kan da sagtens ligge i voksi i en klapvogn, men det finder i jo bare ud af

Anmeld

25. marts 2011

MissMaria

Lunae skriver:

Han kan da sagtens ligge i voksi i en klapvogn, men det finder i jo bare ud af

Okay Men vi regner med kun at skulle have barnevognen med der ned, ellers bliver det nok alt for mange ting vi skal have med.

Men siger i hvert fald mange tak, fordi du gad give dig tid til at svare.. Og rigtig god weekend

Anmeld

25. marts 2011

Rebecca55

MissMaria skriver:

Jeg har den bog, som jeg fik ved lægen da jeg fandt ud af jeg var gravid. Den hedder "Graviditet, fødsel og den nye familie" (Eller noget i den dur) Det kunne være jeg skulle kigge lidt i den

Men mange tak for svar og rigtig meget held og lykke med dem alle

Ja den er der også en masse gode råd i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.