Hej fra mig og et par spørgsmål (Lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Lunae

MissMaria skriver:

Hej Alle

Er godt nok ikke helt ny her inde, med har endnu ikke fået præsenteret mig selv.

Jeg hedder Maria, bor sammen med min kæreste og vi venter vores første barn til Maj.

Nu synes jeg det er ved at være tæt på og selvom jeg har flittigt har læst med, synes jeg alligevel der begynder at melde sig nogle spørgsmål.

• Jeg er begyndt at tænke mig over hvad vi skal have med på sygehuset, skal føde i Odense, og skal på Vuggen bagefter. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om nogle af Jer har erfaringer med hvad man skal have med, både til mor, far og barn?
  • Vi er så heldige at skulle lidt over 3 mdr. til Madrid i efteråret, i forbindelse med min kærestes PhD. Så kunne godt tænke mig at høre fra Jer, hvis nogen af Jer har været ude at flyve med små babyer, vores vil på det tidspunkt være omkring 3 mdr. Tænker meget over hvad der er vigtigt at overveje op til sådanne en rejse?

Tilsidst vil jeg lige sige at jeg er meget glad for at have ”fundet” denne side, jeg kigger meget her inde, og fortæller gladelig min kæreste om alle de ting jeg læser og alt det nye som går op for mig. Har endnu desværre bare ikke været god til at melde noget tilbage, med det vil jeg helt sikkert selv forsøge at gøre.

Der kommer helt sikkert flere spørgsmål senere, så håber jeg at kunne benytte mig af dette dejlige forum.

Undskyld det blev lidt langt. Men i hvert fald, rigtig gid weekend til Jer alle.

Knus Maria

Velkommen til!

I forhold til flyvning med et lille barn er det vigtigt, at du giver barnet mad, når flyet letter og lander! Dette skyldes at barnet ikke selv er i stand til få eventuelle propper i ørene væk! Når barnet spiser, synker det og undgår propper! Ellers så medbring lidt legetøj til at aktivere barnet! Og ja så en dyne eller voksipose (skal være uden plade, ellers må du ikke tage den med ind i flyet)

Spørg bare, hvis der var noget jeg ikke fik svaret på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Anitta Kristiansen

MissMaria skriver:

Uhh det bliver spændende, vi troede faktisk og vi ventede en pige, men her var kønnet heller ikke afgørende, vores højest ønske var bare et sundt og rask barn.

Ja man kan godt synes tiden går langsomt, men for mit eget vedkommende synes jeg at nu er det lige pludselig er snart.

årh det er altid noget at du har det sådan. jeg tror det er fordi der føles så lang tid til næste scanning så er der bare lang vej vil jo gerne ud og begynde og købe alt til bebs  

Anmeld

25. marts 2011

MissMaria

Lunae skriver:

Velkommen til!

I forhold til flyvning med et lille barn er det vigtigt, at du giver barnet mad, når flyet letter og lander! Dette skyldes at barnet ikke selv er i stand til få eventuelle propper i ørene væk! Når barnet spiser, synker det og undgår propper! Ellers så medbring lidt legetøj til at aktivere barnet! Og ja så en dyne eller voksipose (skal være uden plade, ellers må du ikke tage den med ind i flyet)

Spørg bare, hvis der var noget jeg ikke fik svaret på!

Tak

Rigtig mange tak, for svarene vedrørende fly-spørgsmålene. Det vil jeg helt sikkert huske på. Ved du hvorfor man ikke på have pladen i posen, når man skal op i flyet ?

Anmeld

25. marts 2011

MissMaria

Anitta Kristiansen skriver:

årh det er altid noget at du har det sådan. jeg tror det er fordi der føles så lang tid til næste scanning så er der bare lang vej vil jo gerne ud og begynde og købe alt til bebs  

Forstår dig godt, det er også rigtig hyggeligt at gå og købe ind til den lille, især når man ved hvilken farve man skal gå efter.

Jeg er ikke helt inde i hvornår man bliver scannet. Da jeg desværre lider af forhøjet blodtryk, så jeg bliver selv scannet hver 4 uge, så jeg har snart set vores lille vidunder mange gange på skærmen, men glæder mig bestemt mere til at se ham in real life

Anmeld

25. marts 2011

Anitta Kristiansen

MissMaria skriver:

Forstår dig godt, det er også rigtig hyggeligt at gå og købe ind til den lille, især når man ved hvilken farve man skal gå efter.

Jeg er ikke helt inde i hvornår man bliver scannet. Da jeg desværre lider af forhøjet blodtryk, så jeg bliver selv scannet hver 4 uge, så jeg har snart set vores lille vidunder mange gange på skærmen, men glæder mig bestemt mere til at se ham in real life

årh misunder du har fået lov til det. jeg er enda blevet tilbudt en ekstra scanning skal til scanning den 29 næste måned.  lang tid til måtte gerne være denne måned.  men en aktiv unge er det så går nok, ved den er der er ikke i tvivl. men glæder mig til at se hvor dejlig han ser ud når han kommer ud der er jo ikke længe endnu  

Anmeld

25. marts 2011

Rebecca55

MissMaria skriver:

Hvad hedder den bog du har ?

Da jeg venter trillinger skal du nok se om ikke du kan finde en anden... Hi hi... Men der skal nok være en go bog til dig også.

Anmeld

25. marts 2011

MissMaria

årh misunder du har fået lov til det. jeg er enda blevet tilbudt en ekstra scanning skal til scanning den 29 næste måned.  lang tid til måtte gerne være denne måned.  men en aktiv unge er det så går nok, ved den er der er ikke i tvivl. men glæder mig til at se hvor dejlig han ser ud når han kommer ud der er jo ikke længe endnu  

Hehe Men ville nu gerne have været foruden det høje bloktryk og alt det medicin jeg får. Men så længe vores lille baby ikke tager skader, så er vi glade. Men ja, det er da rigtig hyggeligt at se ham på skærmen  

Så bliver det da spændende at se om de kan sige noget om kønnet næste gang du skal scannes

Anmeld

25. marts 2011

MissMaria

Rebecca55 skriver:

Da jeg venter trillinger skal du nok se om ikke du kan finde en anden... Hi hi... Men der skal nok være en go bog til dig også.

Trillinger, hvor spændende og mange på en gang Men stort tillykke...   

Ja, så kommer jeg nok til at kigge mig om efter en anden bog... Vi starter lige med én

Anmeld

25. marts 2011

Anitta Kristiansen

MissMaria skriver:

Hehe Men ville nu gerne have været foruden det høje bloktryk og alt det medicin jeg får. Men så længe vores lille baby ikke tager skader, så er vi glade. Men ja, det er da rigtig hyggeligt at se ham på skærmen  

Så bliver det da spændende at se om de kan sige noget om kønnet næste gang du skal scannes

kan jeg godt forstå, men bare den lille har det godt og du har det så går alt jo nok. men ja er spændt ellers må de vente til man kan se det startede ellers med at det var okay hvis ikke jeg vidste det men ah kan ikke lade ær alligevel.  

Anmeld

25. marts 2011

MissMaria

kan jeg godt forstå, men bare den lille har det godt og du har det så går alt jo nok. men ja er spændt ellers må de vente til man kan se det startede ellers med at det var okay hvis ikke jeg vidste det men ah kan ikke lade ær alligevel.  

Indtil videre siger de at alt er i den skønnest orden, så det er super lækkert

Men ønsker dig held og lykke med resten af din graviditet og for at man kan se kønnet til næsten scanning, så du rigtig kan komme ud og shoppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.