Hej Alle 
Er godt nok ikke helt ny her inde, med har endnu ikke fået præsenteret mig selv.
Jeg hedder Maria, bor sammen med min kæreste og vi venter vores første barn til Maj. 
Nu synes jeg det er ved at være tæt på og selvom jeg har flittigt har læst med, synes jeg alligevel der begynder at melde sig nogle spørgsmål.
- Jeg er begyndt at tænke mig over hvad vi skal have med på sygehuset, skal føde i Odense, og skal på Vuggen bagefter. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om nogle af Jer har erfaringer med hvad man skal have med, både til mor, far og barn?
- Vi er så heldige at skulle lidt over 3 mdr. til Madrid i efteråret, i forbindelse med min kærestes PhD. Så kunne godt tænke mig at høre fra Jer, hvis nogen af Jer har været ude at flyve med små babyer, vores vil på det tidspunkt være omkring 3 mdr. Tænker meget over hvad der er vigtigt at overveje op til sådanne en rejse?
Tilsidst vil jeg lige sige at jeg er meget glad for at have ”fundet” denne side, jeg kigger meget her inde, og fortæller gladelig min kæreste om alle de ting jeg læser og alt det nye som går op for mig. Har endnu desværre bare ikke været god til at melde noget tilbage, med det vil jeg helt sikkert selv forsøge at gøre.
Der kommer helt sikkert flere spørgsmål senere, så håber jeg at kunne benytte mig af dette dejlige forum.
Undskyld det blev lidt langt. Men i hvert fald, rigtig gid weekend til Jer alle. 
Knus Maria
Anmeld