pige ellerdreng?! usikker/;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Anonym trådstarter

ZamanogDania skriver:

Jeg tror godt du kan regne med kønss. fordi det eneste de ser efter om det er en pige eller dreng.

Da jeg tog derhen første gang, kunne hun ikke med sikker sige om det er pige eller dreng, men det ser ud til at være en pige sagde hun. Så anden gang var hun ikke tvivl. Det blev en pige

okey dejligt..
tror nu også jeg er ved at falde ned på jorden igen så småt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

VIPpigen

Anonym skriver:

her. 16+5 MD billederne er meget ringe da de her billeder jeg betalte mig til var lagt over på en cd.

Uhh, det er jo svært når man ikke lige fanger dem "mellem benene" Men tror godt du kan stole på det

Anmeld

25. marts 2011

ZamanogDania

Anonym skriver:

okey dejligt..
tror nu også jeg er ved at falde ned på jorden igen så småt.

Ja da tag det med ro køb nu alle de lilla og lyserød tøj

Men da jeg var gravid hørte jeg en skræk historie om at de fik vide de sku hav en dreng men fik en pige. Jeg blev sku bange lige der. Fordi alt var lyserød også hendes møbler Hahaha.

Da hun blev født, det eneste jeg kiggede efter var det derned. Så tænkt jeg puha Hahaha. Ikke fordi jeg ikke vil elske hvis jeg fik en dreng, bare det at give barnet en pige navn og forstiller sig en pige. Det ville være mærkelig for mig hvis det havde været en dreng.

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Uhh, det er jo svært når man ikke lige fanger dem "mellem benene" Men tror godt du kan stole på det

de var osse mellem benene .. men fik jeg ik billeder af !

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

ZamanogDania skriver:

Ja da tag det med ro køb nu alle de lilla og lyserød tøj

Men da jeg var gravid hørte jeg en skræk historie om at de fik vide de sku hav en dreng men fik en pige. Jeg blev sku bange lige der. Fordi alt var lyserød også hendes møbler Hahaha.

Da hun blev født, det eneste jeg kiggede efter var det derned. Så tænkt jeg puha Hahaha. Ikke fordi jeg ikke vil elske hvis jeg fik en dreng, bare det at give barnet en pige navn og forstiller sig en pige. Det ville være mærkelig for mig hvis det havde været en dreng.

hold da op det må jeg da nok sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.