pige ellerdreng?! usikker/;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Anonym trådstarter

kiwifrugten skriver:

Oki prøv at google tryghedsscanninger.

Man gir ca 200 kr for en tryghedsscanning. Normalt vil de ikke fortælle kønnet til sådan en scanning men er sikker på hvis du spørger pænt så vil de gerne fortælle det.

De har det nemlig her ovre i Kbh men det er lidt langt for dig at køre hehe

Men indtil videre stort tillykke med den lille pige

nåå jeg troed denne type scanning kun kunne henvises fra egen læge????

men ser lige på liket og mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

VIPpigen

Vi fik lavet kønsscanning da jeg var 17+0 og hun kiggede længe fordi den lille drillede, til sidst sagde hun bare at nu var hun helt sikker, og det var en pige. Hvis du kan se på dine billeder, så skulle det vidst være meget nemt og se om der er tap eller ej. Her havde vi 2 tydelige streger, og en lille tynd streg  i midten. De 2 tydlige viser de ydre skamlæber, og den lille tynde streg er de indre skamlæber.

Vi spurgte igen da vi var til MD, og hun sagde også pige.

Vi fik en 3D/4D og igen pige. Og ca 3 uger før jeg fødte fik vi en ekstra scanning hvor de igen kunne bekræfte en pige... På det tidspunkt var jeg gået sådan bare lidt amok i lilla tøj

Men tror godt du kan stole på det når de har sagt det 2 gange

Anmeld

25. marts 2011

kiwifrugten

Anonym skriver:

nåå jeg troed denne type scanning kun kunne henvises fra egen læge????

men ser lige på liket og mange tak

Min veninde købte sig til en her ovre og hun kendte ikke kønnet, men fik det atvide for 200 kr

Ja prøv det. og det var så lidt

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Vi fik lavet kønsscanning da jeg var 17+0 og hun kiggede længe fordi den lille drillede, til sidst sagde hun bare at nu var hun helt sikker, og det var en pige. Hvis du kan se på dine billeder, så skulle det vidst være meget nemt og se om der er tap eller ej. Her havde vi 2 tydelige streger, og en lille tynd streg  i midten. De 2 tydlige viser de ydre skamlæber, og den lille tynde streg er de indre skamlæber.

Vi spurgte igen da vi var til MD, og hun sagde også pige.

Vi fik en 3D/4D og igen pige. Og ca 3 uger før jeg fødte fik vi en ekstra scanning hvor de igen kunne bekræfte en pige... På det tidspunkt var jeg gået sådan bare lidt amok i lilla tøj

Men tror godt du kan stole på det når de har sagt det 2 gange

det eneste 3D da alt andet var 2D. uge 16+5
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

kiwifrugten skriver:

Min veninde købte sig til en her ovre og hun kendte ikke kønnet, men fik det atvide for 200 kr

Ja prøv det. og det var så lidt

hold da op! ellers BILLIGT!

Anmeld

25. marts 2011

Bare mig..

Jeg tænkte præcis det samme som dig da jeg havde været på skanningsklinik og havde fået at vide det var en pige..

Jeg tænkte "Jamen der er sguda en tab og to kugler". - det lignede det for mig, og jeg var hele vejen igennem usikker på om hun havde set rigtigt.. Som dig var jeg til md en uge efter den her kønsskanning og hun sagde som din jm, at hun ikke var sikker men hun synes hun kunne se en pige.. Hvilket jeg et eller andet sted tror de skal sige..

Vi fik en pige Tror da godt du kan regne med at det er en pige

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg tænkte præcis det samme som dig da jeg havde været på skanningsklinik og havde fået at vide det var en pige..

Jeg tænkte "Jamen der er sguda en tab og to kugler". - det lignede det for mig, og jeg var hele vejen igennem usikker på om hun havde set rigtigt.. Som dig var jeg til md en uge efter den her kønsskanning og hun sagde som din jm, at hun ikke var sikker men hun synes hun kunne se en pige.. Hvilket jeg et eller andet sted tror de skal sige..

Vi fik en pige Tror da godt du kan regne med at det er en pige

uhaa må jeg nok sige.. gjorde mig bare usikker da hun ikke kunne love det, eftersom den første var så meget sikker! så tænkte om det havde været for tidligt med den første scanning. Men de begge sagde jo så pige så den må vel være god nok

Anmeld

25. marts 2011

VIPpigen

det eneste 3D da alt andet var 2D. uge 16+5

Har du et 2D??

Jeg ligger det op vi fik da jeg var 17+0. Der er pil på der hvor skamlæberne sidder

Anmeld

25. marts 2011

ZamanogDania

Jeg tror godt du kan regne med kønss. fordi det eneste de ser efter om det er en pige eller dreng.

Da jeg tog derhen første gang, kunne hun ikke med sikker sige om det er pige eller dreng, men det ser ud til at være en pige sagde hun. Så anden gang var hun ikke tvivl. Det blev en pige

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Har du et 2D??

Jeg ligger det op vi fik da jeg var 17+0. Der er pil på der hvor skamlæberne sidder

her. 16+5 MD billederne er meget ringe da de her billeder jeg betalte mig til var lagt over på en cd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.