pige ellerdreng?! usikker/;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.499 visninger
24 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Anonym trådstarter

Kan jeg være sikker på svaret.. købte mig til en kønsscanning da jeg var i uge 16+5 og hende der scannede mig i esbjerg var ikke spor i tvivl om at der lå en lille pige. for havde det været en dreng havde tappen været meget større end den vi så hvor hun tilføjede da det var pga ikke alt var udviklet endnu at hendes kønsdel sad udenpå som til forveksling kunne ligne en lille tap. men den som sagt skulle være større hvis det var en dreng. MD scanningen takkede vi ja til at vide kønnet. Vi fortalte ikke at vi allerede havde været til kønsscanning frygt for det var spild af hendes tid at kigge efter det hvis vi sagde noget.. Men hun sagde også pige! men ville ikke love noget?! og vi måtte ik blive skuffet hvis vi fik en dreng?? hvordan kan den første jordemoder være sikker?? da jeg var i uge 16+5 og til MD var jeg 19+1 og hun ville ikke love noget ? skal jeg være sikker på det er en pige eller skal jeg holde mig til de mere neutrale farver?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

henh01

Jeg tror det er fordi at de til MD scanning så ofte har været ude for at sige et forkert køn at det ikke må love dig hvad det bliver.
Jeg tror du kan renge fuldt ud med din kønsscanning. Da jeg var til kønsscanning sagde de til mig at de ikke ville sige det medmindre de var 200% sikre

Anmeld

25. marts 2011

kiwifrugten

De skal altid sige til dig at de ikke er helt sikre. Det er en regel inden for deres branche.

Men nu er der to der har sagt det var en pige :-D

Hvor bor du henne i landet ?

Anmeld

25. marts 2011

Muffinmus

Var vist 17+0 til minkønscanning og der var hunsørme ikke i tvvil om at detvar en pige derinde,så tror nu godt du kan regne med lidt lilla og lyserødt og lækkert pigetøj:-)

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg tror det er fordi at de til MD scanning så ofte har været ude for at sige et forkert køn at det ikke må love dig hvad det bliver.
Jeg tror du kan renge fuldt ud med din kønsscanning. Da jeg var til kønsscanning sagde de til mig at de ikke ville sige det medmindre de var 200% sikre

okey det lyder godt. så tør jeg godt købe pink hjem

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

kiwifrugten skriver:

De skal altid sige til dig at de ikke er helt sikre. Det er en regel inden for deres branche.

Men nu er der to der har sagt det var en pige :-D

Hvor bor du henne i landet ?

okey

jeg bor under varde kommune

Anmeld

25. marts 2011

henh01

Anonym skriver:

okey det lyder godt. så tør jeg godt købe pink hjem

Ja det ville jeg gerne satse mine penge på at du kan Og tillykke med at det bliver en pige

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Var vist 17+0 til minkønscanning og der var hunsørme ikke i tvvil om at detvar en pige derinde,så tror nu godt du kan regne med lidt lilla og lyserødt og lækkert pigetøj:-)

okey tak for svaret.. !

så tør jeg godt købe pink og kjoler hjem

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Ja det ville jeg gerne satse mine penge på at du kan Og tillykke med at det bliver en pige

mange tak!

Anmeld

25. marts 2011

kiwifrugten

Anonym skriver:

okey

jeg bor under varde kommune

Oki prøv at google tryghedsscanninger.

Man gir ca 200 kr for en tryghedsscanning. Normalt vil de ikke fortælle kønnet til sådan en scanning men er sikker på hvis du spørger pænt så vil de gerne fortælle det.

De har det nemlig her ovre i Kbh men det er lidt langt for dig at køre hehe

Men indtil videre stort tillykke med den lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.