Årh gud piger , dør af nervøsitet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Lady Marion <3

nutche skriver:

føler virkelig med dig. fandt selv en knude for nylig, men lægen mente bare det var en "bums" under huden. jeg fandt den i en weekend, og kunne bare ikke vente til mandag så jeg kunne få ringet til lægen.

krydser alt for at du er okay

Lone

Man bliver bare så møg hamrende bange   Maler fanden på væggen med det samme   Kvindeting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Kruse90

Årh
Du skal have en kæmpe krammer

Anmeld

31. marts 2011

Lady Marion <3

Kruse90 skriver:

Årh
Du skal have en kæmpe krammer

Tak   Det hjælper virkelig med alle de søde hilsner

Anmeld

31. marts 2011

<3

Der er sgu længe til 5 april hvor jeg får svar på hud celle prøven   5 april er tilmed sønnikes fødselsdag . Nu har jeg lige googlet hudkræft og kan læse mig frem til at symptomer på hudkræft netop er sådan en lille svulst på størrelse med en lille bums  som jeg fik fjernet , svimmel , dårlig , skidt tilpas er jeg nu og pisse bange ,,, Man skal Aldrig google sådan noget , ved det godt

Jo men den skal jo være af en vis størrelse ca. 3-5mm i diameter og var den så stor?

Men jo det er svært ikke at være nervøs

knus og kram!

Anmeld

31. marts 2011

Lady Marion <3

Kirle skriver:

Jo men den skal jo være af en vis størrelse ca. 3-5mm i diameter og var den så stor?

Men jo det er svært ikke at være nervøs

knus og kram!

Ej   det tror jeg faktisk ikke den var    Det har jeg ikke kunnet læse mig frem til , er du sikker ???

Anmeld

31. marts 2011

<3

Muffi<3 skriver:

Ej   det tror jeg faktisk ikke den var    Det har jeg ikke kunnet læse mig frem til , er du sikker ???

Jeg havde en rød dims på låret som jeg blev nervøs for og gik til lægen som sagde at de skulle være i den størrelsesorden før de var bekymrede... Så det tror jeg

Min dims viste sig i øvrigt at være ingenting

Anmeld

31. marts 2011

Lone Jakobsen

Muffi<3 skriver:

Man bliver bare så møg hamrende bange   Maler fanden på væggen med det samme   Kvindeting

ja tror desværre det er helt naturligt for kvinder at bekymrer sig sådan.

Anmeld

31. marts 2011

Lady Marion <3

Kirle skriver:

Jeg havde en rød dims på låret som jeg blev nervøs for og gik til lægen som sagde at de skulle være i den størrelsesorden før de var bekymrede... Så det tror jeg

Min dims viste sig i øvrigt at være ingenting

ej rart at vide   hvorfor sagde hudlægen intet om det tænker jeg

Anmeld

31. marts 2011

<3

Muffi<3 skriver:

ej rart at vide   hvorfor sagde hudlægen intet om det tænker jeg

Pas... Men tror ikke du skal være så nervøs - jeg kan fint sætte mig ind i hvorfor du er! Det er slet ikke det men tror du er fin

Anmeld

31. marts 2011

Lady Marion <3

Kirle skriver:

Pas... Men tror ikke du skal være så nervøs - jeg kan fint sætte mig ind i hvorfor du er! Det er slet ikke det men tror du er fin

Tak for opmuntringen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.