Årh gud piger , dør af nervøsitet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.812 visninger
40 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Lady Marion <3

Der er sgu længe til 5 april hvor jeg får svar på hud celle prøven   5 april er tilmed sønnikes fødselsdag . Nu har jeg lige googlet hudkræft og kan læse mig frem til at symptomer på hudkræft netop er sådan en lille svulst på størrelse med en lille bums  som jeg fik fjernet , svimmel , dårlig , skidt tilpas er jeg nu og pisse bange ,,, Man skal Aldrig google sådan noget , ved det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Lou87

Øv din stakkel - det er da bare ikk sjovt og gå og vente på

Sender dig en stor krammer og krydser fingre for det bedste!

Anmeld

24. marts 2011

Lady Marion <3

Lou87 skriver:

Øv din stakkel - det er da bare ikk sjovt og gå og vente på

Sender dig en stor krammer og krydser fingre for det bedste!

Tak   Kan ikke forstå det ikke kan gå hurtigere ... Er pisse nervøs fordi jeg har fået en tid til at komme ned og få svar ,, Andre jeg kender har bare skullet ringe ,,,,  tænker hun har kunnet se det

Anmeld

24. marts 2011

Lou87

Muffi<3 skriver:

Tak   Kan ikke forstå det ikke kan gå hurtigere ... Er pisse nervøs fordi jeg har fået en tid til at komme ned og få svar ,, Andre jeg kender har bare skullet ringe ,,,,  tænker hun har kunnet se det

Ja.. det er jo lige til og gå og blive skør af.
Jeg tror jeg ville ha bedt om og få svaret med det samme, for det der havde jeg ikk ku holde ud og sku gå og vente på.
SLET ikke når du som du siger kender andre der bare har fået svar over tlf

Anmeld

24. marts 2011

Lady Marion <3

Lou87 skriver:

Ja.. det er jo lige til og gå og blive skør af.
Jeg tror jeg ville ha bedt om og få svaret med det samme, for det der havde jeg ikk ku holde ud og sku gå og vente på.
SLET ikke når du som du siger kender andre der bare har fået svar over tlf

Det skal jo først sendes ind og analyseres   Har lige prøvet at ringe derned   , der er optaget  , ved heller ikke rigtigt hva jeg ville med dem , de kan jo ikke gøre fra el til lige nu

Anmeld

24. marts 2011

Lou87

Muffi<3 skriver:

Det skal jo først sendes ind og analyseres   Har lige prøvet at ringe derned   , der er optaget  , ved heller ikke rigtigt hva jeg ville med dem , de kan jo ikke gøre fra el til lige nu

Det var nok et tegn at der var optaget..
Tegn på du bare skal slappe af og vente til du skal komme og få svar.. Er sikker på det nok skal gå

Anmeld

24. marts 2011

Lady Marion <3

Lou87 skriver:

Det var nok et tegn at der var optaget..
Tegn på du bare skal slappe af og vente til du skal komme og få svar.. Er sikker på det nok skal gå

Du har ret , må tænke posetivt indtil andet er bevist

Anmeld

24. marts 2011

Lou87

Muffi<3 skriver:

Du har ret , må tænke posetivt indtil andet er bevist

Jep! (selvom jeg godt ved det er svært)

Anmeld

30. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hej søde

Har først set dette indlæg nu.

Jeg kan godt forstå, at du er nervøs og ked af det. Det er ikke sjovt, at gå og vente og så på sønnens fødselsdag.

Men det er jo ikke sikkert, at der er noget.

De varmeste tanker

Anmeld

30. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har forresten fået fjernet en skønhedsplet på maven som voksede udad og de skulle også sende den ind for, at tjekke den for kræft og der var ikke noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.