Årh gud piger , dør af nervøsitet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Mathilde

Åh altså jeg kan da godt forstå, at du er frygtelig nervøs! Der er heldigvis ikke uoverskueligt lang tid til d. 5 april, selvom det kan virke sådan....

Håber alt ser normalt ud

til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

LBK

Muffi<3 skriver:

Tak og ja du har sikkert ret

Nøjs en sød baby på billedet

Takker

Anmeld

31. marts 2011

Lady Marion <3

Tuttelut89 skriver:

Kan ikke tage frygten fra dig, og selvfølgelig er man nervøs,  for at det går som det skal

Tak   betyder meget .

Anmeld

31. marts 2011

Najsen86

for at der ikke er noget...! men puha.. ja 5 dage er lang tid når man bare går og venter!

Anmeld

31. marts 2011

Lady Marion <3

Mathilde skriver:

Åh altså jeg kan da godt forstå, at du er frygtelig nervøs! Der er heldigvis ikke uoverskueligt lang tid til d. 5 april, selvom det kan virke sådan....

Håber alt ser normalt ud

til dig

Ja heldigvis er det snart den 5   Men man kan virkelig nå at tænke meget på 14 dage

Anmeld

31. marts 2011

Lady Marion <3

Najsen86 skriver:

for at der ikke er noget...! men puha.. ja 5 dage er lang tid når man bare går og venter!

Den 5 april har jeg ventet 14 dage på resultatet

Alt for lang ventetid ,,

Anmeld

31. marts 2011

Lady Marion <3

Tuttelut89 skriver:

Kan ikke tage frygten fra dig, og selvfølgelig er man nervøs,  for at det går som det skal

Takker

Anmeld

31. marts 2011

Leonora

Øv det er bare så tarveligt at skulle vente...men jeg kan sige til dig at hvis der skulle være kræft celler i din biopsi så er helbreds muligherne MEGET store....så jeg synes du skal tage den med ro hvis du kan

Anmeld

31. marts 2011

Lady Marion <3

Leonora skriver:

Øv det er bare så tarveligt at skulle vente...men jeg kan sige til dig at hvis der skulle være kræft celler i din biopsi så er helbreds muligherne MEGET store....så jeg synes du skal tage den med ro hvis du kan

Tak   Har også kunnet læse mig til at det er den meget sjældne hud kræft der kan sprede sig til lymferne ,, men når man går i selvsving så er man jo sikker på man har lige netop den type

Anmeld

31. marts 2011

Lone Jakobsen

føler virkelig med dig. fandt selv en knude for nylig, men lægen mente bare det var en "bums" under huden. jeg fandt den i en weekend, og kunne bare ikke vente til mandag så jeg kunne få ringet til lægen.

krydser alt for at du er okay

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.