Hvordan har i det med søde sager, nu tænker jeg ikke med hensyn til jeres børn, men jer selv.
Jeg har indset at jeg er total afhængig af slik.. arh der går ikke en dag, hvor jeg ikke lige propper noget sødt i munden!
Nu vil jeg tage mig sammen og i første omgang skære ned til at slik først må fås i weekenderne!
1. dag - uden slik.. Går meget godt.. hihi men klokken er jo hellere ikke så mange!
Hvad med jer.. er i også vilde med de søde sager?
Bestemt! Men, jeg er ikke en vingummi og lakridsspiser, overhovedet. Jeg er dog dyb afhængig af chokolade - alt med måde, dog. Min samvittighed og logiske tankegang stopper mig. Og så får jeg engang i mellem hang til chips, og så spiser jeg dem da.
Jeg er så så heldig, at jeg ikke generelt spiser meget usundt, så jeg kan tillade mig at gøre det, når jeg har lyst. Så jeg har intet problem med at spise det når jeg har lyst. Jeg drikker faktisk kun vand - en gang i mellem cola, men det er i små mængder og så køber jeg det ALDRIG selv. Så det eneste jeg "døjer" med er chokoladen - men den må godt være der, det kan jeg sagtens tillade mig.
Jeg er dog SÅ vild med nødder, at hvis jeg har råd, så køber jeg dem i stedet for, de er dog ret dyre jo. Jeg ville aldrig nogensinde kunne spise usundt i store mængder - ikke når jeg ved hvad det gør ved en! Puuuhhaaa.
Men ja - jeg er vild med nogle søde sager!
Anmeld