slik og sødesager..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Brams

LAURAS MOR skriver:

Hvordan har i det med søde sager, nu tænker jeg ikke med hensyn til jeres børn, men jer selv.

Jeg har indset at jeg er total afhængig af slik.. arh der går ikke en dag, hvor jeg ikke lige propper noget sødt i munden!

Nu vil jeg tage mig sammen og i første omgang skære ned til at slik først må fås i weekenderne!

1. dag - uden slik.. Går meget godt.. hihi men klokken er jo hellere ikke så mange!

Hvad med jer.. er i også vilde med de søde sager?

Fuldstændig afhængig - desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Guldet

Valle81 skriver:

Yes - er fuldstædnig afhængig af det lort:0)

Cola og slik hver dag:0) Nogle dage mere end andre:0)

Det er mit "narko" og afstresning - jeg srikker ikke kaffe eller the - ryger heller ikke og drikker ikke vin eller øl - så derfor kører jeg det andet ned:0)

Vi har jo alle vores laster:0)

Christina

Ja og det er gur .. men kan bare mærke at mit energi niveau er helt i bund... tror det skyldes mit sukkerindtag..

Anmeld

24. marts 2011

henh01

du skal forvente voldsom hovedpine fordi din krop er vant til at få al det sukker.

Anmeld

24. marts 2011

Mka

Jeg er fuldstændig afhængig af slik. Altså der ryger en pose slik eller to ned næsten hver dag eller kage. Det er forfærdeligt at have det sådan, især når man godt vil tabe sig efter fødslen. Min datter er 4 uger i dag, åhh hvor længe skal det dog stå på hihi. Har altid spist meget sødt, men nu er den helt gal.

Anmeld

24. marts 2011

Sof

Ikke mere, jeg har været, men spiser det ikke super tit mere, men vi køber det heller ikke. Manden gider ikke rigtig spise det, det siger ham ikke noget og når det ikke er i huset, så tænker jeg ikke over det 

Anmeld

24. marts 2011

tinasmor

LAURAS MOR skriver:

Hvordan har i det med søde sager, nu tænker jeg ikke med hensyn til jeres børn, men jer selv.

Jeg har indset at jeg er total afhængig af slik.. arh der går ikke en dag, hvor jeg ikke lige propper noget sødt i munden!

Nu vil jeg tage mig sammen og i første omgang skære ned til at slik først må fås i weekenderne!

1. dag - uden slik.. Går meget godt.. hihi men klokken er jo hellere ikke så mange!

jeg er fulstændig som dig. Totalt afhængig. Er ikke overvægtig men kunne godt trænge til at tabe måske 5 kilo og jeg ved godt, at jeg ikke kommer til det med det indtag af kallorier og sukker jeg får ved alt det søde. Men kan bare ikke tage mig sammen. Elsker bare alt sødt. Mest er jeg til slik og is

Anmeld

24. marts 2011

Mormilla

LAURAS MOR skriver:

Jeg vil hellere ha noget godt mad end slik Så slik spiser jeg ikke så meget af. Men jeg er meget glad for zero ( cola )...

Anmeld

24. marts 2011

132319

Jeg er møghamrende afhængig og det ses desværre også tydeligt på min krop 

Det er så grelt at jeg hver morgen ligefrem glæder mig til min første cola, lige som andre har det med kaffe og smøger (dog bliver den tidligst drukket klokken 12)

Jeg skal snart i gang med et vægttab men jeg har bare haft så meget andet at tumle med på det sidste. Det skal dog snart ikke længere være en undskyldning for jeg SKAL virkelig snart i gang.

Jeg tager gerne en uge med hovedpine og humørsvingninger, hvis det kan give mig min krop tilbage 

Anmeld

24. marts 2011

NinaNymannMadsen

afhængig.
der går ikke en dag uden jeg får et eller andet sødt indenbors.
min undskyldning lige nu, "baby vil ha" haha den er nu meget god at ha men den går sku ikk for kæresten kender mig for godt.

godt vi har kiosk næsten ved siden af hvor vi bor haha...

burde skære ned så min datter ikke også får den vane.

Anmeld

24. marts 2011

Lone Jakobsen

Valle81 skriver:

Yes - er fuldstædnig afhængig af det lort:0)

Cola og slik hver dag:0) Nogle dage mere end andre:0)

Det er mit "narko" og afstresning - jeg srikker ikke kaffe eller the - ryger heller ikke og drikker ikke vin eller øl - så derfor kører jeg det andet ned:0)

Vi har jo alle vores laster:0)

Christina

jamen har det på præcis samme måde. ville gerne smide de sidste kilo, men er bare dybt afhængig. prøver at handle så sjældent som muligt, for handler jeg så køber jeg snolder (eller kage, chips, chokolade) og så snart jeg har det i huset så guffer jeg det.

her er det ellers kun i weekenden vi får det, så jeg har næsten abstinenser indtil fredag hvor det bliver "lovligt"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.