slik og sødesager..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. marts 2011

Guldet

Hvordan har i det med søde sager, nu tænker jeg ikke med hensyn til jeres børn, men jer selv.

Jeg har indset at jeg er total afhængig af slik.. arh der går ikke en dag, hvor jeg ikke lige propper noget sødt i munden!

Nu vil jeg tage mig sammen og i første omgang skære ned til at slik først må fås i weekenderne!

1. dag - uden slik.. Går meget godt.. hihi men klokken er jo hellere ikke så mange!

Hvad med jer.. er i også vilde med de søde sager?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Ni-ko-li-ne

LAURAS MOR skriver:

Hvordan har i det med søde sager, nu tænker jeg ikke med hensyn til jeres børn, men jer selv.

Jeg har indset at jeg er total afhængig af slik.. arh der går ikke en dag, hvor jeg ikke lige propper noget sødt i munden!

Nu vil jeg tage mig sammen og i første omgang skære ned til at slik først må fås i weekenderne!

1. dag - uden slik.. Går meget godt.. hihi men klokken er jo hellere ikke så mange!

nej, ikke som sådan...

bare colaaaaaaaaaa!!!

Anmeld

24. marts 2011

Guldet

Ni-ko-li-ne skriver:

nej, ikke som sådan...

bare colaaaaaaaaaa!!!

Her drak jeg også meget Cola engang.. Men nu er det manden der har lasten her..

Anmeld

24. marts 2011

henh01

Jeg spiser selv alt for meget slik og er TOTAL afhængig af det. Startede projekt nul slik i går og må indrømme at jeg allerede nu er ved at gå til.. Men har da holdt den i over et døgn.

Anmeld

24. marts 2011

Julemusen

Jeg var helt afhængig af sukker på et tidspunkt og valgte så at stoppe fuldstændig her i det nye år. Så er jeg så blevet gravid og så fik jeg bare lyst til slik og chokolade igen. MEN efter første bid så skulle jeg bare ud og kaste op. Jeg har ikke kunne holde søde sager i mig efter jeg er blevet gravid, så er lidt den modsatte verden i forhold til før hehe. 

Anmeld

24. marts 2011

Guldet

henh01 skriver:

Jeg spiser selv alt for meget slik og er TOTAL afhængig af det. Startede projekt nul slik i går og må indrømme at jeg allerede nu er ved at gå til.. Men har da holdt den i over et døgn.

fedt! Jeg er startet idag.. og synes allerede nu der er lang tid til dagen er omme... Men det skal gå ! Håber jeg får noget mere energi uden alt det sukker..

Anmeld

24. marts 2011

chael

Jeg har en svaghed for chokolade lige for tiden. Uha, har SÅ meget lyst til en chokolade muffin

Men jeg er nød til at holde igen, for ellers ender jeg med at tage alt for meget på

*CAmilla 13+1

Anmeld

24. marts 2011

Guldet

Jordbær :) skriver:

Jeg var helt afhængig af sukker på et tidspunkt og valgte så at stoppe fuldstændig her i det nye år. Så er jeg så blevet gravid og så fik jeg bare lyst til slik og chokolade igen. MEN efter første bid så skulle jeg bare ud og kaste op. Jeg har ikke kunne holde søde sager i mig efter jeg er blevet gravid, så er lidt den modsatte verden i forhold til før hehe. 

ej hvor vildt..  men godt gået.. Det slik gør hellere ikke noget godt for en..

Anmeld

24. marts 2011

Guldet

chael skriver:

Jeg har en svaghed for chokolade lige for tiden. Uha, har SÅ meget lyst til en chokolade muffin

Men jeg er nød til at holde igen, for ellers ender jeg med at tage alt for meget på

*CAmilla 13+1

åhh nam nam.. Chokolade muffins.. haps..

Men må være stærk

Anmeld

24. marts 2011

Valle81

LAURAS MOR skriver:

Yes - er fuldstædnig afhængig af det lort:0)

Cola og slik hver dag:0) Nogle dage mere end andre:0)

Det er mit "narko" og afstresning - jeg srikker ikke kaffe eller the - ryger heller ikke og drikker ikke vin eller øl - så derfor kører jeg det andet ned:0)

Vi har jo alle vores laster:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.