Hvor gammel var du første gang, du var gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

AmalieM

Tillykke

Jeg var 19 da jeg blev gravid, og fødte da jeg var 20. Og alle i familien tog det pænt, de var alle spændte på at se det lille vidunder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

DLM

blev gravid 2 måneder inden min 27 års fødselsdag

Anmeld

24. marts 2011

LRJ

Jeg var 19 da jeg blev gravid med julie og 19 da jeg fødte hende, hun var min 4 graviditet, men mit første barn

med Julie var alle Glade for det, og alle tog det rigtigt pænt

Anmeld

24. marts 2011

Frejsmor

Jeg var 20 første gang jeg blev gravid, men måtte desværre igennem en MA i 11.uge..

Nu er jeg så gravid igen i 14.uge, er 21 og fylder 22 et par uger efter termin...

Vi har dog ikke fortalt nogen om lykken endnu, da jeg er rimelig bange for mine forældres reaktion, jeg føler nok lidt at der er høje forventninger til mig derhjemme, som første i min generation til at gå på en længerevarende uddannelse og så endda dyrlæge studiet, så jeg er lidt bange for om der kommer kritik fra familien og at de synes det er dumt at jeg får børn under min uddannelse..

Men indtil videre går det fint med at skjule det hehe, min familie bor i Jylland og jeg i København, så jeg ser dem ikke så tit for tiden.. Meeen jeg må jo nok hellere få det fortalt inden længe hehe..

Knus

Channie (13+4)

Anmeld

24. marts 2011

tazz

Orv, hvor er I unge  føler mig som en total gammelgubbe. Nå, skidt med det... Jeg var 29 da jeg blev gravid (syntes selv at jeg var vanvittig ung, og havde egentlig gerne ventet lidt), og fødte en måned før jeg fyldte 30.

Anmeld

24. marts 2011

lykkekevin

først tillykke med din mave.

jeg var 18 år da jeg blev gravid med  den først nu er jeg 21 og har to dejlig unger en fra 09-08-09 og den lille fra 24-10-10

er selv fra den 19-09

Anmeld

24. marts 2011

DianaMalou

jeg bleb gravid som 22 årig og fødte min lille smukke pige da jeg var 23 år .. nu er jeg 24 og har i dag en smuk datter på snart 15 mdr

Anmeld

25. marts 2011

Levi&LilysMor

Jeg blev gravid som 21 årig, to mdr efter blev jeg 22 så får min bebs i 22 års alderen

Anmeld

25. marts 2011

oerbaek

jeg var 21 første gang 23 anden gang og 27 tredie gang

Anmeld

25. marts 2011

AnneBJ

Jeg var 23 men blev 24 ca. halvanden måned senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.