Hvor gammel var du første gang, du var gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Bb3031

Jeg blev gravid og fødte, da jeg var 25 år gammel. Jeg fyldte 26 år knap 3 måneder efter fødslen.

Projekt baby startede dog to år tidligere, da jeg var 23 år gammel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Brams

Jeg var 35 år, da jeg efter 12 års prøven blev gravid med min lille Lærkemus

Alle i familien og vores venner blev helt vildt glade, flere græd af glæde. De har alle fulgt vores kamp for dette lille mirakkel

Tillykke med Jeres lille vidunder

Anmeld

24. marts 2011

ZamanogDania

Jeg var 21 år da jeg blev gravid, men fødte hende da jeg blev 22 år

Anmeld

24. marts 2011

Julemusen

Jeg er også selv 20 år og er nu 11. uger henne med mit første barn  

Min kæreste og jeg er også rigtig rigtig glade og det er svært at holde det hemmeligt for venner og familie.

Men men jeg har kun fortalt det til min mor og storesøster og de har så sladret videre. min kæreste har fortalt det til hans forældre og resten ved ikke noget endnu.

Jeg er sååå bange for at fortælle det til min far og den side af familien da de uden tvivl vil sige, at jeg ikke tænker mig om og ødelægger mit liv. Vil lige sige at min farmor blev tvunget gift fordi hun blev gravid som 20 årig, så det sidder lidt i familien at det ødelagde hendes liv. Mener hun i hvert fald selv. 

Men held og lykke med at fortælle det, jeg var selv 8 uger henne da jeg fortalte det til min mor, og nu må vi se hvornår jeg har rygrad nok til at fortælle det til resten  

Anmeld

24. marts 2011

Lunae

SaraPigen skriver:

Hey

Jeg er en ung kvinde på 20år, som venter mit første barn

- Jeg er så lykke over, at jeg er gravid
Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er - min forlovede og mig,  glæder os vildt meget til den lille kommer

Der er jo altid nogen, som ikke er vilde med ideen.

Så vil høre jer om, hvordan jeres venner/familie tog det, da i fortalte at i skulle være forældre? Og hvor gammel du var med dit første barn? 

Kuns Sara

Jeg var 22, men mistede og nåede At blive 23 inden Camille kom til verden

Anmeld

24. marts 2011

CiSo

Blev gravid første gang som 18 årig, og fødte som 19 årig. 

Anmeld

24. marts 2011

Mor Til Julie<3

SaraPigen skriver:

Hey

Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er - min forlovede og mig,  glæder os vildt meget til den lille kommer

Så vil høre jer om, hvordan jeres venner/familie tog det, da i fortalte at i skulle være forældre? Og hvor gammel du var med dit første barn? 

Kuns Sara

Jeg blev gravid som 19 årige fyldte lige 20 år 8 dage enden min datter kom til verden ...
Min mor tog det stille og roligt og hun glædet sig til og blive mormor til deres første barnebarn ... Men det kom helt bag på dem af det var mig der fik barn først da jeg har en storesøster os ... Men sådan er det jo nogen gange ... 
Min far var så meget imod det for han troede ikke af jeg kunne klare det ... Men har været alene med min datter siden hun var 5 måneder og 14 dage gammel ... Så der er skam ingen problemer her ... Den dag idag er han utrolig glad for min datter ... Hun blev så lige 17 måneder igår ...

Anmeld

24. marts 2011

CarinaSB

Jeg var 21 da jeg blev gravid og fødte 16 dage efter jeg var blevet 22 ..

Anmeld

24. marts 2011

CarinaSB

Jeg var 21 da jeg blev gravid og fødte 16 dage efter jeg var blevet 22 ..

Anmeld

24. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
SaraPigen skriver:

Hey

Kuns Sara

Jeg er 25 og venter min første, ville gerne have været igang tidligere, men min kæreste er kun 22 og ville egentlig gerne have ventet lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.