Hvor gammel var du første gang, du var gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Aves.

SaraPigen skriver:

Hey

Jeg er en ung kvinde på 20år, som venter mit første barn

- Jeg er så lykke over, at jeg er gravid
Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er - min forlovede og mig,  glæder os vildt meget til den lille kommer

Der er jo altid nogen, som ikke er vilde med ideen.

Så vil høre jer om, hvordan jeres venner/familie tog det, da i fortalte at i skulle være forældre? Og hvor gammel du var med dit første barn? 

Kuns Sara

Jeg var 16 år da jeg blev gravid og der fik jeg en abort, jeg var et barn jo.

Men da jeg prøvede at få barn som 20 årig var mine forældre mærkeligt nok ok, i hvert fald over for mig med det, men set tilbage så synes jeg det var et skidt valg for mig og jeg ville blive virkelig ked hvis min søn kommer om 6 år og venter barn.

Jeg fik min søn en måned efter jeg var blever 22 år, da havde vi forsøgt fra jeg var 20 år og endte med atf å ham med donor...vanvittigt, men ja, jeg var der hvor jeg var dengang og med den viden på verden og mig selv som man nu engang har på den alder... og om 15 år vil jeg jo nok kunne se en del mere klart på det liv jeg har nu.

Livet leves forlæns og forståes baglæns...desværre eller heldigvis.

Tillykke med den lille og held og lykke fremover..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

charlottemor3

jeg var lige blevet 18 men mistet det men blev hurtig gravid igen så jeg fik mit første barn 1½ mdr før jeg blev 19 år

Anmeld

24. marts 2011

Ciss

Til lykke, til lykke!!!

Jeg var 30, og vi giftede os 1/2 år før, så der var vel absolut ingen, som blev rigtig overrasket. Min familie bor ganske langt væk, så jeg valgte at ringe til dem. Jeg startede med at sige, at jeg nok ikke kom hjem til jul i år. Det var virkelig morsomt, for nogen af dem brugte rigtig lang tid til at gætte grunden. Min svigerfamilie bor lige i nærheden, så dem inviterede vi til pizza en lørdag, og da vi alle sidder der og spiser, så siger min mand lidt tilfældigt, "ja, forresten, så venter vi en baby til jul". Jeg tror, min svigerfar fik helt chok, for han blev helt stille resten af aftnen - selvom han opførte sig høflig og pænt. Min svigermor blev helt høj, stemmen steg langt op i diskanten og hun snakkede som et vandfald og var vildt begejstret. Min svoger satte pizzaen fast i halsen og hostede ud over hele bordet. Det havde han ikke ventet! Men så var det også første barnebarn på den side af familien.

Det skal så ogås siges, at begge sider af familien er rigtig glad for ungerne og stiller op for os og dem, så jeg har ingenting at klage over.

Anmeld

24. marts 2011

Mortilelias<3

SaraPigen skriver:

Hey

Jeg er en ung kvinde på 20år, som venter mit første barn

- Jeg er så lykke over, at jeg er gravid
Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er - min forlovede og mig,  glæder os vildt meget til den lille kommer

Der er jo altid nogen, som ikke er vilde med ideen.

Så vil høre jer om, hvordan jeres venner/familie tog det, da i fortalte at i skulle være forældre? Og hvor gammel du var med dit første barn? 

Kuns Sara

gravid som 16 årig og fødte to mdr efter jeg var fyldt 17

Anmeld

24. marts 2011

Sof

Stort tillykke

Jeg var 18 da jeg blev gravid og familien blev overraskede og chokeret da de fik det at vide, men var selvfølgelig glade og støttende, for de var ikke i tvivl om at jeg kunne klare det 

Anmeld

24. marts 2011

birthee

Jeg var 25 da jeg fik min søn, og blev 26 en lille måned efter... Nu venter jeg mig igen, er 29 og bliver 30 ca. 2 måneder efter...

Bedsteforældre på begge sider blev rigtig glade første gang, og også her anden gang... det bedste er at jeg fik taget røven på min mor, hun havde ikke lige regnet med en nr. 2 nu her  

Anmeld

24. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

jeg er 18 og min kæreste er 25 og vi venter vores første barn d 7 maj  .  jamen venner og familie blev glade og lidt overrasket men havde ingen dårlige kommentare , og idag glæder de sig helt vildt meget   .. 

Anmeld

24. marts 2011

tingimor

vi er begge 23 og manden bliver 24 en mån efter og jeg 2 mån efter 

Anmeld

24. marts 2011

Benjamins'mor

Var 15 da jeg blev gravid. Og fødte da jeg var 16 år og 5 mdr.

Har nu en dreng på 3 mdr (3/4) 

Min familie tog det rigtigt pænt, min far ville først snakke med min kæreste om det, men det blev aldrig til noget. Min mor blev rigtigt glad, selvom det var tidligt, men hun sagde hun havde egentligt godt troet det lidt. Og hun har også støttet mig rigtigt meget igennem det hele.

Kærestens mor og storebror blev sure og ville have jeg skulle have haft en abort, selvom det var for sent.

Anmeld

24. marts 2011

NinaNymannMadsen

var 18 da vi fandt ud af jeg var gravid og mine forældre tog det ikke pænt min mor snakked ikk til mig i en måned og min far skulle lige sluge den og så var han glad. det samme galt min mor. alle mine venner var glade. jeg var så 19 da jeg fødte hende.

nu venter ejg baren nr 2 og er 20 og når at blive 21 inden barnet kommer til verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.