Er nok hægtet helt af - meeeeeeen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Stumpen

Solajma skriver:

Hahaha... mangler en smiley som ruller rindt på gulvet af grin

den er lige her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

twinny

DLM skriver:

nej der synes jeg også lige grænsen er overskredet. Det kan bare ikke være rigtigt, at de skal ha et bryllup betalt i Mexico (som for Amalies vedkommende ligger i Afrika) bare fordi de er dem og tv3 synes, det ville være sjovt, at det skal være der hvor de mødtes. SÅÅÅÅÅ romantisk . Hun er jo dum som en dør (har hun så ikke efter fremmede)..... og det er han sådan set også.

Enig.... Det er jo også et meget seriøst forhold, nu da hun tog hjem fra PH og han lå og knaldede med alle dernede...

Anmeld

24. marts 2011

DLM

Baby-støv skriver:

Enig.... Det er jo også et meget seriøst forhold, nu da hun tog hjem fra PH og han lå og knaldede med alle dernede...

ja for det kunne han jo aaaaaaaaaaaaaaaldrig finde på igen. once a cheater always a cheater, siger man jo.

Anmeld

24. marts 2011

Mormilla

Enayia skriver:

Gaaaaah hun er bare så blank som et nypusset lokumsbræt

Ha ha der fik du lige et stort grin ud af mig ( mange tak det havde jeg brug for ). Kan kun gi dig ret

Anmeld

24. marts 2011

Mormilla

Enayia skriver:

Gaaaaah hun er bare så blank som et nypusset lokumsbræt

Ha ha der fik du lige et stort grin ud af mig ( mange tak det havde jeg brug for ). Kan kun gi dig ret

Anmeld

24. marts 2011

twinny

DLM skriver:

ja for det kunne han jo aaaaaaaaaaaaaaaldrig finde på igen. once a cheater always a cheater, siger man jo.

Jaaah, enig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.