Er nok hægtet helt af - meeeeeeen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Stumpen

HATITI

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

SussieThyssen

Jeanne skriver:

Har du taget kontakt til hjemmeplejen?

Eiii hvor ER du altså fræk.
Og her troede jeg, at vi skulle dele hinandens lidelseshistorier og så er du bare flabet...hrmphf!
Hehe!

Anmeld

23. marts 2011

twinny

Baby-støv skriver:

Jamen altså... Hun er simpelhen så dum, det er jo ikke til at holde u... og hendes mor er sgu lige så dum....

Tænkt hun ikk ved det hedder Haiti?????

Jeg gider slet ikk se det... Jeg bliver bare sur over tv3 bruger penge på hende og det er faktisk os der betaler for det.... 

Det er sørgerligt, at tv3 underholder med en person som er så uintelligent...

Også kan jeg ikk overskue, tv3 betale for et bryllup til de i Mexico. Og jeg betaler til tv3 hver måned....

Anmeld

23. marts 2011

Mamalou

Jeanne skriver:

hvor gammel er Amalie? For hun har lige sagt "dengang jeg var ung" Hvad er jeg så? Hele 33 år gammel og klar til plejehjem? Er hun helt gennembagt? (jeg har ikke set PH så jeg "kender" hende ikke) Bliver vist nødt til at skifte kanal

Anmeld

23. marts 2011

qp

Da jeg var omkring de 15 år var min veninde som var 17 sammen med en fyr der var 24 år - og jeg husker, at os veninder bare syntes han var såååååååååååååh gammel!!! hahaha

Anmeld

23. marts 2011

DLM

Baby-støv skriver:

Også kan jeg ikk overskue, tv3 betale for et bryllup til de i Mexico. Og jeg betaler til tv3 hver måned....

nej der synes jeg også lige grænsen er overskredet. Det kan bare ikke være rigtigt, at de skal ha et bryllup betalt i Mexico (som for Amalies vedkommende ligger i Afrika) bare fordi de er dem og tv3 synes, det ville være sjovt, at det skal være der hvor de mødtes. SÅÅÅÅÅ romantisk . Hun er jo dum som en dør (har hun så ikke efter fremmede)..... og det er han sådan set også.

Anmeld

24. marts 2011

Pige2009

Jeanne skriver:

hvor gammel er Amalie? For hun har lige sagt "dengang jeg var ung" Hvad er jeg så? Hele 33 år gammel og klar til plejehjem? Er hun helt gennembagt? (jeg har ikke set PH så jeg "kender" hende ikke) Bliver vist nødt til at skifte kanal

Hun er noget for sig og så er der vist ikke mere at sige om den sag...

Anmeld

24. marts 2011

Halbschön

SussieThyssen skriver:

Ooork det bliver meget værre...bare vent.
Mit store glansnummer for nyligt var, da jeg beskrev en kvinde jeg havde snakket med som en pæn dame i halvtredserne...indtil det gik op for mig at jeg også er en pæn dame i halvtredserne 

Jaiks..maaaaand jeg er jo gaaaaaaaaaaaammel 

Den slags gider jeg ikke ha'.

Man har jo hørt om forbyttede børn, ikk???
Mon der også er noget, der hedder forbyttede fødselsattester...for jeg tror, jeg er i besiddelse af sådan en

Kærligst
Sussie

Hehe, det er lidt som min mormor på snart 82.. Hun bor i en lille by i en beskyttet bolig(hun havde polio som barn, så hun er meget dårligt gående), g her går hun på et dagcenter på det lokale plejehjem, og det har hun gjort i mange år.. I sommers da det var varmt, så sagde hun "åh ja, jeg hjælper jo til på toftegården i de her dage, jeg sørger for at de gamle får noget vand her i varmen"... helt ung er hun vist heller ikke selv, den kære gamle kone

Anmeld

24. marts 2011

Maddox

Enayia skriver:

Gaaaaah hun er bare så blank som et nypusset lokumsbræt

Hahaha... mangler en smiley som ruller rindt på gulvet af grin

Anmeld

24. marts 2011

SussieThyssen

R&N skriver:

Hehe, det er lidt som min mormor på snart 82.. Hun bor i en lille by i en beskyttet bolig(hun havde polio som barn, så hun er meget dårligt gående), g her går hun på et dagcenter på det lokale plejehjem, og det har hun gjort i mange år.. I sommers da det var varmt, så sagde hun "åh ja, jeg hjælper jo til på toftegården i de her dage, jeg sørger for at de gamle får noget vand her i varmen"... helt ung er hun vist heller ikke selv, den kære gamle kone

Da min farmor var 85 kom der et hjemmebesøg fra kommunen for at tilbyde hende plads i et aktivitetscenter for ældre, hvis nu hun skulle gå og føle sig ensom.
Hun blev yderst fornærmet og sagde til damen:
- Lille De (hun var jo af De's generationen) jeg skal nok selv sige til, hvis jeg har brug for at blive beskæftiget..det skulle lige passe, at jeg skulle sidde der og nørkle med pettirør, sammen med en masse gamle okkenokker..det kan jeg gøre, når jeg selv bliver gammel engang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.