Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Enayia skriver: Gaaaaah hun er bare så blank som et nypusset lokumsbræt
Gaaaaah hun er bare så blank som et nypusset lokumsbræt
JEP!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeanne skriver: FÅRK!!!! Nej jeg ved ikke hvad jeg skal sige Min gamle hjerne kan ikke følge med
FÅRK!!!! Nej jeg ved ikke hvad jeg skal sige Min gamle hjerne kan ikke følge med
Hahahaha, hun er jo en erfaren dame -Hun var 14 da hun startede med at gå i byen
Jeanne skriver: hvor gammel er Amalie? For hun har lige sagt "dengang jeg var ung" Hvad er jeg så? Hele 33 år gammel og klar til plejehjem? Er hun helt gennembagt? (jeg har ikke set PH så jeg "kender" hende ikke) Bliver vist nødt til at skifte kanal
hvor gammel er Amalie? For hun har lige sagt "dengang jeg var ung" Hvad er jeg så? Hele 33 år gammel og klar til plejehjem? Er hun helt gennembagt? (jeg har ikke set PH så jeg "kender" hende ikke) Bliver vist nødt til at skifte kanal
Ooork det bliver meget værre...bare vent.Mit store glansnummer for nyligt var, da jeg beskrev en kvinde jeg havde snakket med som en pæn dame i halvtredserne...indtil det gik op for mig at jeg også er en pæn dame i halvtredserne
Jaiks..maaaaand jeg er jo gaaaaaaaaaaaammel
Den slags gider jeg ikke ha'.
Man har jo hørt om forbyttede børn, ikk???Mon der også er noget, der hedder forbyttede fødselsattester...for jeg tror, jeg er i besiddelse af sådan en KærligstSussie
Jeanne skriver: Ja ok - så er den vist på plads?
Ja ok - så er den vist på plads?
har godt nok hørt at børn bliver tidligere voksne nu, meeen 4 år, nu må hun lige tage en slapper da, for hendes gaaamle mor kan slet ikke følge med
MHK skriver: Hahahaha, hun er jo en erfaren dame -Hun var 14 da hun startede med at gå i byen
Ja det lyder til jeg var 14 i jernalderen
wamse skriver: har godt nok hørt at børn bliver tidligere voksne nu, meeen 4 år, nu må hun lige tage en slapper da, for hendes gaaamle mor kan slet ikke følge med
Og nå ja - det lader til at æblet ikke er faldet så langt fra stammen
SussieThyssen skriver: Ooork det bliver meget værre...bare vent.Mit store glansnummer for nyligt var, da jeg beskrev en kvinde jeg havde snakket med som en pæn dame i halvtredserne...indtil det gik op for mig at jeg også er en pæn dame i halvtredserne Jaiks..maaaaand jeg er jo gaaaaaaaaaaaammel Den slags gider jeg ikke ha'. Man har jo hørt om forbyttede børn, ikk???Mon der også er noget, der hedder forbyttede fødselsattester...for jeg tror, jeg er i besiddelse af sådan en KærligstSussie
Har du taget kontakt til hjemmeplejen?
Jamen altså... Hun er simpelhen så dum, det er jo ikke til at holde u... og hendes mor er sgu lige så dum....
Tænkt hun ikk ved det hedder Haiti?????
Jeg gider slet ikk se det... Jeg bliver bare sur over tv3 bruger penge på hende og det er faktisk os der betaler for det....
Det er sørgerligt, at tv3 underholder med en person som er så uintelligent...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128