Hvor meget sparer I op....;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2008

fam.4xc

Anja Nørreslet skriver:

Vi har en fast budget indbetaling på mere end der reelt er udgifter for. Så på den måde har vi en opsparing.

samme her, og der udover det vi sætter ind på pigernes opsparinger, som vi jo bare ik kan røre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

Lullaby

sætter ind på pigernes opsparinger, som vi jo bare ik kan røre
Også her

Anmeld

16. oktober 2008

MorCamilla

Vi spare i alt 1200 op i måneden, hvor 200 af dem kommer ind på Mikkels børneopsparing.. og 1000 kr ind på vores egen...

Anmeld

16. oktober 2008

Stumpen

0 kr. Andet har vi ikke råd til..

Anmeld

16. oktober 2008

A.

1100+ 5000 hver 3 mdr

Anmeld

16. oktober 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
I vores budget er indregnet 2000 kr. til en opsparingskonto hver måned. Derudover sætter vi 250 kr. ind på Sofus' børneopsparing. Vi har invisteret lidt i aktier og bliver klogere og klogere på det område... (eller dummere hvis man ser på situationen pt...) ;0)

Anmeld

16. oktober 2008

MorCamilla

netdaddy skriver:

Vi sparer ca. 5000 op hver måned og det er endda efter der er indbetalt på vores pensionsordninger.

Nu er jeg også rimeligt godt lønnet, så de hjælper på det og så købte vi heller ikke hus for så meget som vi kunne have råd til, da vi vægtede opsparing højere end et kanon dyrt hus.

Pensionerne bliver så investeret i aktier/obligationer m.m., men det styrer banken for det aner vi ikke en dyt om.

Holda op, det var meget I kan ligge til side hver måned.. Hvor må det være rart.. Hvis jeg må spørge, hvad arbejder du med?? I din profil her inden står der bare chef eller leder, (kan ikke lige huske det)

Anmeld

16. oktober 2008

3rollinger

Spare op!!! Kan I ikke lige oversaette, forstaar det desvaerre ikke

Anmeld

16. oktober 2008

Fam. Madsen

lige pt ikke noget for da jeg kom på barsel gik jeg ned til halv af hvad jeg fik ud betalt inden jeg kom ppå barsel, så det er der ikke lige rå til54.png men når jeg starter på job bliver der sat ind på opsparingen igen og det er 2000kr om mdr.45.png

Anmeld

16. oktober 2008

Honningblomst

Tak for svar...selv sparer jeg 4000kr op om måneden...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.