Hvor meget sparer I op....;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget sparer i op om måneden.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.345 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. oktober 2008

Honningblomst

Nu blev jeg da lige nysgerrig, nu alle sparer op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

Heidi.

500..

Anmeld

16. oktober 2008

A.I.G.

O kr. Altid.....

Normalt investerer vi hver ekstra krone i pension, aktier, obligationer og ejendomme.

Anette

Anmeld

16. oktober 2008

Honningblomst

A.I.G. skriver:

O kr. Altid.....

Normalt investerer vi hver ekstra krone i pension, aktier, obligationer og ejendomme.

Anette

Men det er jo lige så godt, omend bedre...jeg har bare hverken midlerne eller viden til at rode mig ud i sådanne anliggender...

Anmeld

16. oktober 2008

Mathilde

Ikke et fast beløb lige nu.
Vi får svar fra banken i næste uge om vi kan købe hus og hvis vi kan det vil vi have en fælles opsparingskonto. Jeg ved ikke hvor meget vi kan spare op i måneden, men det vil tiden vise

Anmeld

16. oktober 2008

A.I.G.

Eva skriver:

A.I.G. skriver:

O kr. Altid.....

Anette

Men det er jo lige så godt, omend bedre...jeg har bare hverken midlerne eller viden til at rode mig ud i sådanne anliggender...

ha ha det kan man diskutere. Mine primære aktier er gået fra 270 til 90 på halvandet år, men skidt de skal ikke sælges nu, så jeg skal nok tjene på dem

;o)

Anmeld

16. oktober 2008

netdaddy

Vi sparer ca. 5000 op hver måned og det er endda efter der er indbetalt på vores pensionsordninger.

Nu er jeg også rimeligt godt lønnet, så de hjælper på det og så købte vi heller ikke hus for så meget som vi kunne have råd til, da vi vægtede opsparing højere end et kanon dyrt hus.

Pensionerne bliver så investeret i aktier/obligationer m.m., men det styrer banken for det aner vi ikke en dyt om.

Anmeld

16. oktober 2008

SaNiNa

der bliver fast trukket 2000 fra vores konto til en anden af vores konto...

men det er sjælden vi ikke har mellem 3000-5000 ekstra at sætte ind...

vi kan leve for min kærestes løn da han får mere end som da vi begge fik elevløn

så vi burde faktisk kunne sætte hele min løn til siden...

Anmeld

16. oktober 2008

Lullaby

Vi har en fast budget indbetaling på mere end der reelt er udgifter for. Så på den måde har vi en opsparing.

Anmeld

16. oktober 2008

Balderson

netdaddy skriver:

Vi sparer ca. 5000 op hver måned og det er endda efter der er indbetalt på vores pensionsordninger.

Nu er jeg også rimeligt godt lønnet, så de hjælper på det og så købte vi heller ikke hus for så meget som vi kunne have råd til, da vi vægtede opsparing højere end et kanon dyrt hus.

Pensionerne bliver så investeret i aktier/obligationer m.m., men det styrer banken for det aner vi ikke en dyt om.

Du er ikke alene om at lade banken investerer, uden selv helt at have styr på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.