Babys vægt uge 37

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Dorthe1986

Eva. skriver:

Ok...det fik jeg af vide...og egentlig er det vel logisk, jo tykkere man er jo større er maven og så kan der være meget fostervand osv...

Men du må jo se hvad der sker...du føder nok inden for de næste 5 uger...

Jeps, jeg har fået store dejlige basser...nummer tre vejede dog kun 3800g da han blev født i 38+0.

Ja håber da at der sker noget inden for den tid

Men skal til en skanning i morgen, for at være sikker på at han ligger rigtigt, der kan de måske også sige lidt om det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Dorthe1986

Rikke vuholm skriver:

Jeg er også rigtig spændt, jeg var ved lægen igår og hun målte mig til 37 og jeg er kun 33+1 idag. Er meget spændt på hvad der kommer til at ske her

Ja hold da op et mål  Sagde hun noget til dig omkring det så?

Anmeld

23. marts 2011

Dorthe1986

birthee skriver:

Mit SF-mål blev målt til cm., da jeg var 36+6... Så det var ikke så stort... Jeg er spændt på hvad det siger på tirsdag, når jeg skal til jordemoder... der er jeg 38+6 - selv om jeg lidt håber jeg har født før den dag...

Kender godt til det med at være utålmodig - på søndag er jeg så langt henne som da jeg fødte min søn for snart 4 år siden - så tror det bliver en svær dag at komme over, hvis der ikke er sket noget der - ikke at babyen ikke har godt af at blive derinde længere, men tror moderens tålmodighed er ved at ramme en kant så...

Du fik ikke lige antal cm med

Men ja jeg sagde også til jm i går at jeg godt kunne mærke at utålmodigheden begyndte at snige sig ind, hvortil hun sagde "ja det hører jo med til at være gravid" Det er bare en sjov ting... jeg synes min graviditet er gået lynende stærkt, men den sidste uges tid synes jeg bare at dagene virkere længere og længere...

Anmeld

23. marts 2011

birthee

Dorthe1986 skriver:

Du fik ikke lige antal cm med

Men ja jeg sagde også til jm i går at jeg godt kunne mærke at utålmodigheden begyndte at snige sig ind, hvortil hun sagde "ja det hører jo med til at være gravid" Det er bare en sjov ting... jeg synes min graviditet er gået lynende stærkt, men den sidste uges tid synes jeg bare at dagene virkere længere og længere...

Prøver lige igen - det var 34 cm  synes også det bliver sværere og sværere med den utålmodighed - sagde til jordemoder for 1 uge siden, at jeg ikke regnede med jeg fik brug for den tid - men tror desværre det ender sådan... min mor/svigermor er også begyndt at skrive/ringe næsten hver dag for lige at høre hvordan det går...

Anmeld

23. marts 2011

Benjamins'mor

Altså, min jm gættede på Benjamin ville veje 27-2900 g, symfysemål 30 og længde 48-49 cm.

Men han vejede 3390 g, havde et symfysemål på 36 og var 55 lang.

Anmeld

23. marts 2011

birthee

Dorthe1986 skriver:

Ja håber da at der sker noget inden for den tid

Men skal til en skanning i morgen, for at være sikker på at han ligger rigtigt, der kan de måske også sige lidt om det hele

Jeg skal forresten også til vægt-skanning i næste uge, hvis jeg ikke har født - som jm kan se det ud af mit første barn og mig og mine 3 søskende, er der tendens til at vi i min familie føder store børn - så det er jeg rimelig spændt på - frederik vejede 3650 gram 10 dage før termin...

Anmeld

23. marts 2011

Dorthe1986

birthee skriver:

Prøver lige igen - det var 34 cm  synes også det bliver sværere og sværere med den utålmodighed - sagde til jordemoder for 1 uge siden, at jeg ikke regnede med jeg fik brug for den tid - men tror desværre det ender sådan... min mor/svigermor er også begyndt at skrive/ringe næsten hver dag for lige at høre hvordan det går...

Hehe ja kan godt kende det med at familien nu for alvor begynder at blive interesseret I søndags havde vi svigermor sovende og lige den morgen havde jeg mange plukveer og mens-lignende smerter, så troede faktisk at det var nu han ville ud Men nej Men hun er da også blevet mere "nysgerrig" nu efter den oplevelse og min egen mor siger at det lige "gibber" i hende, hver gang hun ser mit navn på telefonen

Men ja vi kan da glæde os over, at de i hvert fald kommer ud - på et eller andet tidspunkt

Anmeld

23. marts 2011

Dorthe1986

benjamins'mor skriver:

Altså, min jm gættede på Benjamin ville veje 27-2900 g, symfysemål 30 og længde 48-49 cm.

Men han vejede 3390 g, havde et symfysemål på 36 og var 55 lang.

Ja man skal da lige huske på at det kun er et skøn og at de kan gætte meget forkert og mange ting kan spille ind

Anmeld

23. marts 2011

Dorthe1986

birthee skriver:

Jeg skal forresten også til vægt-skanning i næste uge, hvis jeg ikke har født - som jm kan se det ud af mit første barn og mig og mine 3 søskende, er der tendens til at vi i min familie føder store børn - så det er jeg rimelig spændt på - frederik vejede 3650 gram 10 dage før termin...

Ej det bliver da spændende Men jeg ved ikke om de overhovedet vil se på hans vægt til skanningen i morgen, da jeg jo kun skal til den for at se om han ligger rigtigt

Anmeld

23. marts 2011

birthee

Dorthe1986 skriver:

Ej det bliver da spændende Men jeg ved ikke om de overhovedet vil se på hans vægt til skanningen i morgen, da jeg jo kun skal til den for at se om han ligger rigtigt

Det er da også rart at vide om han ligger rigtigt - jeg er spændt på hvor meget baby bliver skønnet til på tirsdag - og så håber jeg lidt at jeg er klar og baby er klar - så ville jm muligvis se om hun kunne løsne hinder på mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.