Kan du lide at flyve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2008

Mathilde

Hmm jeg har egentlig været ude at flyve en hel del gange siden jeg var 7år og jeg elskede det indtil det engang gik galt Det er en længere historie med flere op og nedture, så den slipper I for. Derefter blev jeg totalt panisk for at flyve, men jeg nægtede at lade det forhindre mig i at gøre det jeg elsker - nemlig at rejse! Så en god sammenblanding af det bedste fra lægen, så gik det alligevel

Men da min kæreste og mig var afsted i sommers, havde jeg det anderledes. Jeg var utryg - gik lidt i panik da vi lettede på hjemturen ( der var en lyd jeg ikke kendte, så der skal ikke så meget til ), men ellers gik det rigtig fint og jeg synes egentlig at det er "fedt" at flyve igen, men jeg er stadig utryg ved det.
Det er lidt fascinerende og så elsker jeg fart!

Kram fra Mathilde, med lidt blandede følelser for at flyve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2008

Lise

Jeg har fløjet temmelig meget, og gør det da også nu et par gange om året... Har altid haft det ok med det, men er altid super lettet over at lande godt igen. Der er et par grimme ture imellem, men ikke noget i forhold til hvad andre har prøvet... Skulle for et par år siden lette fra Mallorca igennem en ond tordensky og det må siges at være den værste tur... det blev heller ikke bedre af at min kæreste hader at flyve og er meget bange. Og han troede seriøst at nu var det ude med os.

Anmeld

16. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

jeg syntes det er fedt nok og en fed oplevelse var ret spændt 1 gang kun lidt bange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.