Jeg har stemt nej, men gør det alligevel...
Bare i år, har jeg fløjet 2 gange (Gran canaria og Tyrkiet) Og den 13/11 gør jeg det igen til USA... Men skal flyve alene og det huer mig ikke, gjorde jeg også sidste år og det var en MEGET skræmmende følelse, følte mig magtesløs og var bange i alle 12 ½ time...
Da jeg var 8 måtte vi nødlande, min mor og jeg var på vej hjem fra Spanien, piloten måtte smide benzin ud, af frygt for eksplosion når vi landede, ilt masker kom ned, vi skulle tage redningsveste på og hovedet mellem benene... Det er det mest forfærdelige jeg har prøvet... Jeg spørger mig selv tit, hvorfor jeg bliver ved med og flyve, for har nok fløjet 30 gange siden, men jeg er af den opfattelse at jeg ikke vil sætte en stopper for mig selv, jeg vil opleve verden og have det sjovt...
Jeg rejser mig aldrig fra sædet, løsner ikke bæltet, så det kan til tider være hårdt på de flyveture der varer 8-16 timer...
Men jeg er et rystende espeløv hver gang jeg nærmer mig lufthavnen, når jeg nærmer mig flyet hyperventilere jeg, når jeg sidder i flyet tuder jeg og må bruge min astma spray flere gange... Når jeg er landet, ja så er jeg stolt over mig selv, lykkelig for jeg er landet i god behold og ser frem til en god ferie...
Knus
Anmeld