Kan du lide at flyve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan du lide at flyve???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.791 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

twinboys

Kan du lide at flyve...

Jeg kan godt, men pyh er glad for at lande sikkert igen...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Ved jeg ikke har aldrig prøvet

Anmeld

15. oktober 2008

Mimic

har kun fløjet en enkelt gang i et lille bitte to motores cesna fly, en helt fantastisk oplevelse, som jeg gerne gentager, gerne i ballon eller i faldskærm (er det ikke også at flyve??? he he)

fra mig der godt kan lide at flyve

Anmeld

15. oktober 2008

tasha33

elsker at flyve, men gør det ikke så tit mere efter jeg har fået børn.

Anmeld

15. oktober 2008

M&F&C

Har aldrig prøvet, desværre

Anmeld

15. oktober 2008

ekzunz

Jeg har altså ikke stemt fordi: Ja, jeg kan godt li' at flyve, men gør det ikke tit, dog har jeg fløjet mere end et par gange - og nej jeg er ikke bange ved landingen....

En enklet gang har vi prøvet at blive opgraderet til business-class på en tur til New York. Føj - det var godt......Ren luksus - sådan gad jeg godt flyve hver gang.

Har også fløjet i helikopter en enkelt gang - jeg har dog ikke prøvet at lande for vi skulle hoppe ud af den og ned i vandet fra 10m højde.... Det var sjovt!

Anmeld

15. oktober 2008

Mette-Marie

Jeg er bange for at flyve ....det skyldes helt sikkert, at jeg har nødlandet med en Boing 747 på KOS (1987) . Det blæste nær orkanstyrke, da vi skulle lande på Samos, så piloten fløj videre til Kos, dumpede benzin og forberedte os på nødlanding (hovedet ml. benene ect.) vinden tog fat i flyet og vingen knækkede da den ramte landingsbanen. Alle blev grebet af panik - og skreg nu dør vi, nu dør vi...alt fløj rundt i flyet.

Flyet blev oversprøjtet med skum og vi blev evakueret vis slisker ....pyh det var ikke sjovt, min søster og jeg troede virkelig vi skulle dø. Jeg tænker på det hver gang vi skal flyve

Anmeld

15. oktober 2008

Skovurt

Jeg har fløjet til Corfu og hjem igen - og er temmelig betænkelig ved om jeg nogensinde gør det igen...
Desværre vil kæresten rigtig gerne på ferier i en så tilpas stor afstand at der "skal" flyves, og hans stedmor er thai, så det forventes også at jeg mægtig gerne vil til thailand - hvilket jeg overhovedet ikke har noget som helst ønske om - og som jeg meget tydeligt fortæller dem gang på gang

Anette
- som udemærket er klar over at risikoen for at dø i trafikken på vejen er større, og også godt ved at en galning kunne skyde mig gennem mit vindue herhjemme - men men men... jeg føler mig sgu bare så udsat deroppe i luften i en kæmpemæssig tingest som jeg bare ved en eller anden dag falder ned mens jeg er deri

Anmeld

15. oktober 2008

Balderson

Jep, jeg elsker at flyve og kunne sagtens bo i et fly

Anmeld

15. oktober 2008

Skovurt

Jeg er bange for at flyve ....det skyldes helt sikkert, at jeg har nødlandet med en Boing 747 på KOS (1987) . Det blæste nær orkanstyrke, da vi skulle lande på Samos, så piloten fløj videre til Kos, dumpede benzin og forberedte os på nødlanding (hovedet ml. benene ect.) vinden tog fat i flyet og vingen knækkede da den ramte landingsbanen. Alle blev grebet af panik - og skreg nu dør vi, nu dør vi...alt fløj rundt i flyet.

Flyet blev oversprøjtet med skum og vi blev evakueret vis slisker ....pyh det var ikke sjovt, min søster og jeg troede virkelig vi skulle dø. Jeg tænker på det hver gang vi skal flyve

se - det er grunden til at jeg bare hader tanken om fly.. og er noget nær panisk når min kæreste har fløjet uden mig og vores søn (jobrelateret og familierelateret)...

Jeg VED bare at det sker - og jeg har bare ingen lyst what-so-ever for at få det modsatte bevist

Men føj for en oplevelse i fik jer - kan da virkelig godt forstå at i gik i panik... havde jeg bestemt også gjort - øv altså.

Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.