flødekartofler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Kay

Anitta Kristiansen skriver:

hvis ikke der er noget usundt finder jeg tit en måde. ved ikke hvordan men synes tit der kommer lidt for meget sukker i. ellers går jeg amok i is.  og det uheldige er at der ligger et pizzaria lige 20 skridt fra min opgang  var bedre hvis den var lukket som før  

altså... hvis jeg virkelig er slik sulten.... kan jeg godt finde på at bage en kage... eller gå ned om hjønet til kiosken... eller pizza manden... har en svghed for cola...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Kay skriver:

altså... hvis jeg virkelig er slik sulten.... kan jeg godt finde på at bage en kage... eller gå ned om hjønet til kiosken... eller pizza manden... har en svghed for cola...

uh cola er virkelig også min svaghed  men er også for glad for is. havde engang et helt lager med sunlolli havde 10 kasser til at stå i skabe og to kasser i fryseren så der altid var nogle. spiser enda en nu  men vingumme siger mig intet. har altid noget af det. og har lagt i lang tid nu og ikke rørt.

Anmeld

22. marts 2011

Kay

uh cola er virkelig også min svaghed  men er også for glad for is. havde engang et helt lager med sunlolli havde 10 kasser til at stå i skabe og to kasser i fryseren så der altid var nogle. spiser enda en nu  men vingumme siger mig intet. har altid noget af det. og har lagt i lang tid nu og ikke rørt.

uhhh sunlolly er da også det bedste... kan da ikke leve en sommer (eller vinter... eller bare hele året) uden!!!! især den grønne

Anmeld

22. marts 2011

PsychedeliC

Jeg laver det med fløde, svampe, hvidløg, kryderier, bacon og løg . Jeg kan også finde på at komme andet i, det kommer nogle gange an på hvad jeg har men svampe er altid godt

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Kay skriver:

uhhh sunlolly er da også det bedste... kan da ikke leve en sommer (eller vinter... eller bare hele året) uden!!!! især den grønne

vi er da bare så enige elskede her i vinter at tage en is når jeg tog afsted. at se folk kigge er bare sjovt. alle går sådan  og glor og tænker jeg er sindsyg.  

Anmeld

22. marts 2011

Kay

PsychedeliC skriver:

Jeg laver det med fløde, svampe, hvidløg, kryderier, bacon og løg . Jeg kan også finde på at komme andet i, det kommer nogle gange an på hvad jeg har men svampe er altid godt

uhhhh bacon!!!! hvem der bare havde bacon... endnu en ide til næste gang... tror det ender med verdens bedste opskrift

Anmeld

22. marts 2011

Kay

vi er da bare så enige elskede her i vinter at tage en is når jeg tog afsted. at se folk kigge er bare sjovt. alle går sådan  og glor og tænker jeg er sindsyg.  

kender det alt for godt... kan godt finde på at købe en champange brus eller astrunaut... og der kigger folk også underligt

Anmeld

22. marts 2011

PsychedeliC

Kay skriver:

uhhhh bacon!!!! hvem der bare havde bacon... endnu en ide til næste gang... tror det ender med verdens bedste opskrift

Hehe bacon er godt til alt næsten

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Kay skriver:

kender det alt for godt... kan godt finde på at købe en champange brus eller astrunaut... og der kigger folk også underligt

synes det er sjovt, er nu mere til twister eller kan ikke huske navnet :O har lige spist en ligende bare mindre hmm

Anmeld

22. marts 2011

Kay

PsychedeliC skriver:

Hehe bacon er godt til alt næsten

helt sikkert... mums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.