flødekartofler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

lucas<3

Jeg plejer og tage løg. Monyssovs, fløde salt og peber..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Kay

MoarJ skriver:

Okey.. Prøv næste gang med mornay sauce... Mmm.... 

Ja kom noget ost i... Jeg synes det smager godt... 

elllsker ost... men næste gang bliver helt sikkert med morney sovs også og forårs løg tror jeg... i dag er der lidt hvidløg i og muskat nød

Anmeld

22. marts 2011

kamtok

Sallisørøver skriver:

årh.. kartofler (frys i skriver eller "rå" friske kartofler (plejer forkoge dem i 5 min) så noget salt pebber, forårsløg, cremefine fløde og money sovs (halvt af hver) 

Sådan plejer vi også at lave dem, vi laver også nogle gange med mornaysauce alene og alm. løg..

Anmeld

22. marts 2011

Mira0911

Kay skriver:

elllsker ost... men næste gang bliver helt sikkert med morney sovs også og forårs løg tror jeg... i dag er der lidt hvidløg i og muskat nød

Lyder også lækkert... 

Anmeld

22. marts 2011

Kay

Anitta Kristiansen skriver:

den meget simple kartofler i skiver friske i fad, med fløde over godt med salt og peber og lidt muskatnød(pulver) bare lade det stå til det er dejligt evt. ost ovenpå. og gerne dæbbe kartoflerne( synes jeg) og har aldrig problem med de er smattet de er dejlige cremet og smager som flødekartofler skal

det lydder lidt som den det blev til... puttede så også hvidløg i

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Kay skriver:

det lydder lidt som den det blev til... puttede så også hvidløg i

ja det er også godt har jeg også gjort en gang i mellem nam nam har lyst til flødekartofler har lige spist 

Anmeld

22. marts 2011

Kay

ja det er også godt har jeg også gjort en gang i mellem nam nam har lyst til flødekartofler har lige spist 

hihi... det burde vi også... men kæresten kommer sent hjem næj jeg er sulten...

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Kay skriver:

hihi... det burde vi også... men kæresten kommer sent hjem næj jeg er sulten...

bare spis noget før alligevel.  hvis det var mig havde jeg begyndt og spise en masse andet usundt  fatter ikke dem som først kan spise kl 8 9 om aften. er ved at dø hver gang jeg besøger mine forældre, altid så sent :O (tømmer køleskabet før der er serveret)

men håber det bliver godt

Anmeld

22. marts 2011

Kay

bare spis noget før alligevel.  hvis det var mig havde jeg begyndt og spise en masse andet usundt  fatter ikke dem som først kan spise kl 8 9 om aften. er ved at dø hver gang jeg besøger mine forældre, altid så sent :O (tømmer køleskabet før der er serveret)

men håber det bliver godt

hihi... vi har ikke noget usundt hjemme af samme grund...

og det er heldigvis også megget sjældent han kommer sent hjem

Anmeld

22. marts 2011

Anitta Kristiansen

Kay skriver:

hihi... vi har ikke noget usundt hjemme af samme grund...

og det er heldigvis også megget sjældent han kommer sent hjem

hvis ikke der er noget usundt finder jeg tit en måde. ved ikke hvordan men synes tit der kommer lidt for meget sukker i. ellers går jeg amok i is.  og det uheldige er at der ligger et pizzaria lige 20 skridt fra min opgang  var bedre hvis den var lukket som før  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.