udskrabning og narkose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Moar2011

puha... ærgeligt jeg ikke må drikke mig en lille bøh-mand på inden så jeg ikke ville være så bange..

jeg var os rigtig nervøs og bange, men det var slet ikke så slemt som jeg havde fået det til at være i mit hovede ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Muffinmus

min udskrabning var en god oplevelse trods det at jeg var rigtig ked af det jo....

hylede da de kom mig i narkose og hylede automatisk da jeg vågnede, men selv omjeg hylede var oplevelsen okay synes jeg. Man mærker jo intet men sover og vågner op og så er det overstået. Rart.

Selve udskrabningen tog kun 15 min tror jeg, men fra man kommer ind og til man vågner op går der snildt et par timer...

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Sophie26 skriver:

Ja det er klart

Men som du nok selv godt ved så er det din hjerne der prøver at skræmme dig da det ikke er så slemt det er mere angsten for hvad nu hvis - men chancen for noget går galt er i virkeligheden minimal og lægerne idag er superdygtige og holder konstant øje med dig, så hvis noget skulle gå galt så griber de selvfølgelig ind.

Dermed ikke sagt chancen ikke er der men igen den er ultra minimal og det er noget lægerne skal sige fordi at HVIS og kun hvis der skulle ske noget så har de deres ryg fri fordi de har advaret mod den lillebitte chance der kunne være for at der skete noget.

Så det er altså mere en ekstra sikkerhed for dem end det er en realitet

Så du kan være helt rolig selvom jeg ved det er svært - selv lider jeg af flyskræk selvom jeg ved chancen for at falde ned er minimal men igen den er der - som at vinde i lotto chancen er her heller ik ret stor

det kan du selvfølgelig have ret i  godt du kan få mine nerver ned

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Sophie26 skriver:

Ja det er klart

Men som du nok selv godt ved så er det din hjerne der prøver at skræmme dig da det ikke er så slemt det er mere angsten for hvad nu hvis - men chancen for noget går galt er i virkeligheden minimal og lægerne idag er superdygtige og holder konstant øje med dig, så hvis noget skulle gå galt så griber de selvfølgelig ind.

Dermed ikke sagt chancen ikke er der men igen den er ultra minimal og det er noget lægerne skal sige fordi at HVIS og kun hvis der skulle ske noget så har de deres ryg fri fordi de har advaret mod den lillebitte chance der kunne være for at der skete noget.

Så det er altså mere en ekstra sikkerhed for dem end det er en realitet

Så du kan være helt rolig selvom jeg ved det er svært - selv lider jeg af flyskræk selvom jeg ved chancen for at falde ned er minimal men igen den er der - som at vinde i lotto chancen er her heller ik ret stor

nu når du er igang kan du så ikke lige give mig et forslag til min angst mod edderkopper

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Babyklar skriver:

jeg var os rigtig nervøs og bange, men det var slet ikke så slemt som jeg havde fået det til at være i mit hovede ..

ja måske gør jeg det også til noget der er værre end det er... men det der narkose puha da... tror måske også det har noget at gøre med at min far for mange år siden fik problemer med hans hjerte under narkosen..

Anmeld

22. marts 2011

Sphynxlover

sweet skriver:

ja måske gør jeg det også til noget der er værre end det er... men det der narkose puha da... tror måske også det har noget at gøre med at min far for mange år siden fik problemer med hans hjerte under narkosen..

Okay uden at vide det ville jeg gætte på han havde et lidt svagt hjerte i forvejen ? men synes du skal ta en snak med dem imorgen og fortælle at du er bange for at dø - bare sig det ligeud så er jeg sikker på de nok skal få beroliget dig så godt de kan  og overbevise dig om du ikke har noget at frygte

Anmeld

22. marts 2011

Sphynxlover

sweet skriver:

nu når du er igang kan du så ikke lige give mig et forslag til min angst mod edderkopper

haha den er værre eftersom jeg selv er hamrende ræd for de små behårede bæster

Anmeld

22. marts 2011

Sphynxlover

sweet skriver:

det kan du selvfølgelig have ret i  godt du kan få mine nerver ned

glaf for at kunne hjælpe

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Sophie26 skriver:

Okay uden at vide det ville jeg gætte på han havde et lidt svagt hjerte i forvejen ? men synes du skal ta en snak med dem imorgen og fortælle at du er bange for at dø - bare sig det ligeud så er jeg sikker på de nok skal få beroliget dig så godt de kan  og overbevise dig om du ikke har noget at frygte

det har han også... han har tre små huller i hjerteklappen.. men tager dit råd til mig og fortæller dem det i morgen når jeg kommer der op..

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Sophie26 skriver:

haha den er værre eftersom jeg selv er hamrende ræd for de små behårede bæster

ja det er nogle skræmmende små dyr... puha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.