udskrabning og narkose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.350 visninger
31 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

sweet

som sagt skal jeg have lavet en udskrabning i morgen da fosteret er dødt.. og er så meget bange for at skulle i narkose...

så derfor vil jeg høre om der er andre der kan fortælle lidt om hvordan de har håndteret det med at skulle i narkose og evt hvor længe jeres udskrabning tog??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

twinny

sweet skriver:

som sagt skal jeg have lavet en udskrabning i morgen da fosteret er dødt.. og er så meget bange for at skulle i narkose...

så derfor vil jeg høre om der er andre der kan fortælle lidt om hvordan de har håndteret det med at skulle i narkose og evt hvor længe jeres udskrabning tog??

Jeg fik en abort for en del år siden... Det var i fuld nakose, det tog 20 min. Det hele gik fint og jeg måtte tage hjem efter jeg havde tisset.... Jeg var ikke videre påvirket af nakosen. Men det er jo meget forskelligt hvilken person det er...

Men jeg ønsker dig alt held og lykke... Du får lige en kæmpe  herfra....

Anmeld

22. marts 2011

Sphynxlover

Fik en abort som 17 årig og det var kun lidt ubehageligt lige da man faldt i søvn ellers var der intet

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Sophie26 skriver:

Fik en abort som 17 årig og det var kun lidt ubehageligt lige da man faldt i søvn ellers var der intet

det er lidt pinligt at sige det her, men har virkelig en skræk for ikke at vågne igen

Anmeld

22. marts 2011

LinLin

Har lige været igennem det (dog frivilligt...)

Jeg havde en tid 7.45 og tog hjem igen 9.45! Jeg var på operationsstuen 20-25 min. Det mest ubehagelige var at få lagt den der i hånden (det har jeg altid frygtet!). Efter kort tid begynder det at snurre i den arm de har lagt det det drop og så føler man sig svimmel i hovedet - og så er du væk! Det går hurtigt og for mig var det helt smertefrit!

Kan godt forstå du tænker på om du vågner igen - det gjorde jeg også Men har prøvet en medicinsk abort (i forbindelse med MA) og det var virkeligt ubehageligt syntes jeg! - så det vil jeg under ingen omstændigheder igennem igen...

Anmeld

22. marts 2011

Sphynxlover

sweet skriver:

det er lidt pinligt at sige det her, men har virkelig en skræk for ikke at vågne igen

Det skal du ikke være pinlig over tror mange tænker sådan men det er altså uhyre sjældent det forekommer og hvis du ellers kan tåle narkosen skulle det gå helt smertefrit

Anmeld

22. marts 2011

PsychedeliC

sweet skriver:

Da jeg var 16 fik jeg en abort. Det hele gik godt og jeg blødte næsten ikke. Jeg var kun "væk" i 15 min sagde de til mig .

Men det gør mig meget ondt at i har mistet . Jeg håber meget for jer at i får jeres baby meget snart

Anmeld

22. marts 2011

Darling<3

sweet skriver:

Jeg fik en abort for lidt over et år siden, og det var en underlig sovefølelse.. Fra de giver dig den sprøjte med narkose i, så går der ca 7 sekunder, så sover du.. Der er ikke noget at være bange for, slet ikke Du skal nok vågne igen!!!

Jeg var svimmel i 5 timer, men ikke sådan kvalme..

Held og lykke med at få et lile ny, håber snart at det bliver jeres tur

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Sophie26 skriver:

Det skal du ikke være pinlig over tror mange tænker sådan men det er altså uhyre sjældent det forekommer og hvis du ellers kan tåle narkosen skulle det gå helt smertefrit

har været i en dybere narkose før men det er mange år siden... og der gav de mig noget til at berolige mig på inden fordi jeg var så bange at jeg var ved at gå der oppe fra... så kan intet huske fra den gang af..

Anmeld

22. marts 2011

sweet

PsychedeliC skriver:

Da jeg var 16 fik jeg en abort. Det hele gik godt og jeg blødte næsten ikke. Jeg var kun "væk" i 15 min sagde de til mig .

Men det gør mig meget ondt at i har mistet . Jeg håber meget for jer at i får jeres baby meget snart

håber kun det er 15 min ved mig også så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.