udskrabning og narkose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

sweet

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg fik en abort for lidt over et år siden, og det var en underlig sovefølelse.. Fra de giver dig den sprøjte med narkose i, så går der ca 7 sekunder, så sover du.. Der er ikke noget at være bange for, slet ikke Du skal nok vågne igen!!!

Jeg var svimmel i 5 timer, men ikke sådan kvalme..

Held og lykke med at få et lile ny, håber snart at det bliver jeres tur

ved du hvor lang tid du var væk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Darling<3

sweet skriver:

ved du hvor lang tid du var væk??

min kæreste siger ca 15 minutter, så det er hurtig "overstået", selvom det er træls at skulle igennem

Synes det er dybt urimeligt at dette var 6 gang for jer, er sikker på at det nok skal blive jeres tur til at bliver forældre snart

Anmeld

22. marts 2011

Sphynxlover

sweet skriver:

har været i en dybere narkose før men det er mange år siden... og der gav de mig noget til at berolige mig på inden fordi jeg var så bange at jeg var ved at gå der oppe fra... så kan intet huske fra den gang af..

Okay kan du ikke høre om du kan få lidt beroligende først hvis det bliver nødvendigt ?

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Honnie's Wife:) skriver:

min kæreste siger ca 15 minutter, så det er hurtig "overstået", selvom det er træls at skulle igennem

Synes det er dybt urimeligt at dette var 6 gang for jer, er sikker på at det nok skal blive jeres tur til at bliver forældre snart

har lige fået et opkald fra min anden overlæge fra medicinsk afd. og allerede om 14 dages tid vil han have mig til samtale om opstart på noget mere fast medicin til min sygdom som jeg gerne må blive gravid på... så når det er kørt ind i kroppen må vi prøve igen  og så skulle der være større chance for at lille bebs bliver

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Sophie26 skriver:

Okay kan du ikke høre om du kan få lidt beroligende først hvis det bliver nødvendigt ?

jo tror jeg også jeg vil... heller lettere "skæv" end at være så angst for narkose som jeg er..

Anmeld

22. marts 2011

Moar2011

sweet skriver:

som sagt skal jeg have lavet en udskrabning i morgen da fosteret er dødt.. og er så meget bange for at skulle i narkose...

så derfor vil jeg høre om der er andre der kan fortælle lidt om hvordan de har håndteret det med at skulle i narkose og evt hvor længe jeres udskrabning tog??

det er ikke særlig slemt.. og indgrebet tager ingen tid.. jeg var hjemme 2timer efter ..

det eneste jeg mærket til . var at jeg blev køresyg ved køre turen hjem, så jeg kastede op..

men ellers gik alt godt..

held og lykke med det

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Babyklar skriver:

det er ikke særlig slemt.. og indgrebet tager ingen tid.. jeg var hjemme 2timer efter ..

det eneste jeg mærket til . var at jeg blev køresyg ved køre turen hjem, så jeg kastede op..

men ellers gik alt godt..

held og lykke med det

så håber jeg også mit tager så kort tid...

Anmeld

22. marts 2011

Moar2011

sweet skriver:

så håber jeg også mit tager så kort tid...

det går altså hurtigt det indgreb ..

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Babyklar skriver:

det går altså hurtigt det indgreb ..

puha... ærgeligt jeg ikke må drikke mig en lille bøh-mand på inden så jeg ikke ville være så bange..

Anmeld

22. marts 2011

Sphynxlover

sweet skriver:

jo tror jeg også jeg vil... heller lettere "skæv" end at være så angst for narkose som jeg er..

Ja det er klart

Men som du nok selv godt ved så er det din hjerne der prøver at skræmme dig da det ikke er så slemt det er mere angsten for hvad nu hvis - men chancen for noget går galt er i virkeligheden minimal og lægerne idag er superdygtige og holder konstant øje med dig, så hvis noget skulle gå galt så griber de selvfølgelig ind.

Dermed ikke sagt chancen ikke er der men igen den er ultra minimal og det er noget lægerne skal sige fordi at HVIS og kun hvis der skulle ske noget så har de deres ryg fri fordi de har advaret mod den lillebitte chance der kunne være for at der skete noget.

Så det er altså mere en ekstra sikkerhed for dem end det er en realitet

Så du kan være helt rolig selvom jeg ved det er svært - selv lider jeg af flyskræk selvom jeg ved chancen for at falde ned er minimal men igen den er der - som at vinde i lotto chancen er her heller ik ret stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.