Søge ind på videregåend udd. nogen der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Frøken J.

SanneBoe skriver:

Nårh, jamen er det ikke bare (når du søger ind via kvote 1) at de optager folk, uanset snit.....

Men det kommer an på hvor mange pladser der er Hvis der er 200 pladser og 199 søger ind, så kommer alle ind uanset snit, fordi der er nok pladser. Men hvis der så året efter pludselig er 250 der søger ind, så bliver snittet fastsat efter den sidste der kommer ind, og de starter med det højeste snit først. Så det afhænger altid af, hvor mange der søger, og det kan man desværre ikke vide på forhånd.. Man kan kun se hvordan det var sidste år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Jamen, jeg ved det ikke..vidste ikke hvad det betød...men altså, jeg har jo min HF...så mon ikke det kan gå...ville bare være mere sikkert på kvote 2..

Søg kvote 2 For når du søger kvote 2, bliver du automatisk også taget med i kvote 1, således at de kun ser på din kvote 2 ansøgning såfremt du ikke opfylder kvote 1

Anmeld

22. marts 2011

Louisiana

Eva. skriver:

Tusind tak... og nu er jeg også procesorienteret så de 3½ år er jo også givende og fantastiske, det er ikke kun målet der er det..

Det er faktisk også vigtigt, at det er spændende undervejs! Der er mange der springer fra uddannelser, fordi de keder sig i uddannelsen, og ikke kan vente til de er færdige og kommer i job.

Anmeld

22. marts 2011

Aves.

Secrets skriver:

Søg kvote 2 For når du søger kvote 2, bliver du automatisk også taget med i kvote 1, således at de kun ser på din kvote 2 ansøgning såfremt du ikke opfylder kvote 1

Men men men..det er for sent..derfor jeg er lidt muggen..

Anmeld

22. marts 2011

Hvem?

Secrets skriver:

Men det kommer an på hvor mange pladser der er Hvis der er 200 pladser og 199 søger ind, så kommer alle ind uanset snit, fordi der er nok pladser. Men hvis der så året efter pludselig er 250 der søger ind, så bliver snittet fastsat efter den sidste der kommer ind, og de starter med det højeste snit først. Så det afhænger altid af, hvor mange der søger, og det kan man desværre ikke vide på forhånd.. Man kan kun se hvordan det var sidste år

Jo jo, det er klart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.