Søge ind på videregåend udd. nogen der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Aves.

SanneBoe skriver:

Nårh, jamen er det ikke bare (når du søger ind via kvote 1) at de optager folk, uanset snit.....

Jamen, jeg ved det ikke..vidste ikke hvad det betød...men altså, jeg har jo min HF...så mon ikke det kan gå...ville bare være mere sikkert på kvote 2..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Hvem?

Eva. skriver:

Jamen, jeg ved det ikke..vidste ikke hvad det betød...men altså, jeg har jo min HF...så mon ikke det kan gå...ville bare være mere sikkert på kvote 2..

Jo jo, hvis du har din HF så er det jo kvote 1 du skal søge ind, da det jo er en studentereksamen - jeg krydser hva jeg kan for dig

Anmeld

22. marts 2011

Louisiana

Øh... Jeg må lige spørge... Har du ikke lige, i en anden tråd, skrevet, at du aldrig kunne drømme om, at blive socialrådgiver?

Anmeld

22. marts 2011

Aves.

SanneBoe skriver:

Jo jo, hvis du har din HF så er det jo kvote 1 du skal søge ind, da det jo er en studentereksamen - jeg krydser hva jeg kan for dig

Tak.. ville bare se bedre ud med min pæd. udd. på i kvote to...men nu ser jeg..ellers er der næste år også..

Anmeld

22. marts 2011

mn

jeg er ved at tage Hf 2. år nu så har lige haft et foredrag om alt det der så her er forklaringen: det du har fundet er fra tidligere år hvor du kan se hvor mange der er optaget, hvis der står alle optaget er alle der har søgt ind optaget uanset gennemsnit men de specielle adgangskrav der nogle gange er til udd. skal være bestået. hvis der står gennemsnit på f.eks. 4,4 så er alle med gennemsnittet på 4,4 eller der over kommet ind, de 20 som så ligger lige under grænsen 4,4 kan så have ønsket en standby plads, så får de en standby plads så de er sikre på at få tilbudet hvis en anden springer fra ellers er de helt sikre på at få en plads året efter, dog hvis man bedre om en standby plads vil de andre uddannelser man har søgt ind på ikke optage dig uanset hvad fordi du vil være standby på din første priotet. hvis du mener du ikke fik svar på det hele, så bare skriv.

Anmeld

22. marts 2011

ekzunz

http://www.ug.dk/uddannelser/professionsbacheloruddannelser/samfundsfagligeogoekonomiskeuddannelser/socialraadgiver.aspx#fold5

Her står der at i 2010 var snittet 3,2 i Nykøbing F, og at alle på standby-plads kom ind

Anmeld

22. marts 2011

Halbschön

Eva. skriver:

Hej piger..

Jeg sidder her og ser på videregående udd. og det jeg søger ind på og det sted, der står alle optaget og ingen på standby og intet om snit...ved I hvad det betyder...?

Jeg har et skidt snit men har dog min HF, er lidt øv over jeg ikke fik søgt ind på kvote to..var så håber jeg at jeg var kommet let igennem..

Men nogen der kan hjælpe...

KNus..

Hej søde.. Jeg var lige inde på ug.dk og kigge.. Dem der søgte ind i 2010 med sommerstart, der krævede det et snit på 3,4, og alle dem der var på standby blev optaget... Dem der søgte ind med vinter start, kom alle ind

Anmeld

22. marts 2011

Aves.

Znuzke skriver:

http://www.ug.dk/uddannelser/professionsbacheloruddannelser/samfundsfagligeogoekonomiskeuddannelser/socialraadgiver.aspx#fold5

Her står der at i 2010 var snittet 3,2 i Nykøbing F, og at alle på standby-plads kom ind

Jeps..men det svarer jo også bare til en bestået på den gamle skala og det er jeg og lidt til.. men tak..

Anmeld

22. marts 2011

ekzunz

Eva. skriver:

Jeps..men det svarer jo også bare til en bestået på den gamle skala og det er jeg og lidt til.. men tak..

Så er du jo sikret Det er jo meget rart at vide.

Anmeld

22. marts 2011

Aves.

Louisiana28 skriver:

Øh... Jeg må lige spørge... Har du ikke lige, i en anden tråd, skrevet, at du aldrig kunne drømme om, at blive socialrådgiver?

jo..på kommunen med børn og unge... men altså jeg skal bruge begge mine udd. til det jeg gerne vil... alene hver for sig ville det ikke give mig de muligheder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.