Søge ind på videregåend udd. nogen der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Aves.

Znuzke skriver:

Så er du jo sikret Det er jo meget rart at vide.

Ja... det var lidt det der med alle optaget jeg ikke forstod...men måske snittet er højere i år, det ved man vel egentlig ikke...men spændende..hvad er snittet der hvor du søger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Aves.

R&N skriver:

Hej søde.. Jeg var lige inde på ug.dk og kigge.. Dem der søgte ind i 2010 med sommerstart, der krævede det et snit på 3,4, og alle dem der var på standby blev optaget... Dem der søgte ind med vinter start, kom alle ind

Tak smukke...så må jeg komme ind jo...vildt vildt...

Anmeld

22. marts 2011

ekzunz

Eva. skriver:

Ja... det var lidt det der med alle optaget jeg ikke forstod...men måske snittet er højere i år, det ved man vel egentlig ikke...men spændende..hvad er snittet der hvor du søger?

Hillerød er 1. prioritet og der er uddannelsen helt ny, så der er intet snit  - og de optager kun 35.

Roskilde er min 2. prioritet (og egentligt der jeg forventer at komme ind) og sidste år blev alle optaget, både sommer og vinter - så jeg regner med at jeg ihvertfald kommer ind dér.

Anmeld

22. marts 2011

Louisiana

Eva. skriver:

jo..på kommunen med børn og unge... men altså jeg skal bruge begge mine udd. til det jeg gerne vil... alene hver for sig ville det ikke give mig de muligheder..

Okay  Hvad er det så du vil bruge dine uddannelser til? Lyder spændende

Anmeld

22. marts 2011

Aves.

Louisiana28 skriver:

Okay  Hvad er det så du vil bruge dine uddannelser til? Lyder spændende

jamen, det er til at kunne varetage flere områder ude i det private specielområdet...det er det jeg tror der er fremtiden i og som har min interesse og især hvis jeg har lidt flere ambitioner hen af vejen..

Anmeld

22. marts 2011

Halbschön

Eva. skriver:

Tak smukke...så må jeg komme ind jo...vildt vildt...

Jeg krydser alt hvad jeg kan og så må vi begge de om vi skal ha champagne eller gravøl der den 30.juli når vi får svar på vores ansøgninger

Anmeld

22. marts 2011

Louisiana

Eva. skriver:

jamen, det er til at kunne varetage flere områder ude i det private specielområdet...det er det jeg tror der er fremtiden i og som har min interesse og især hvis jeg har lidt flere ambitioner hen af vejen..

Det lyder ihvertfald spændende! Held og lykke med det

Anmeld

22. marts 2011

Aves.

Louisiana28 skriver:

Det lyder ihvertfald spændende! Held og lykke med det

Tusind tak... og nu er jeg også procesorienteret så de 3½ år er jo også givende og fantastiske, det er ikke kun målet der er det..

Anmeld

22. marts 2011

Aves.

R&N skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg kan og så må vi begge de om vi skal ha champagne eller gravøl der den 30.juli når vi får svar på vores ansøgninger

Jeg krydser også for dig...så spændende...

Anmeld

22. marts 2011

Aves.

Znuzke skriver:

Hillerød er 1. prioritet og der er uddannelsen helt ny, så der er intet snit  - og de optager kun 35.

Roskilde er min 2. prioritet (og egentligt der jeg forventer at komme ind) og sidste år blev alle optaget, både sommer og vinter - så jeg regner med at jeg ihvertfald kommer ind dér.

Åh, det er spændende...krydser alt jeg kan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.