kropsudsmykninger :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

wamse

Dinna88 skriver:

De tager jo fat i de mere "vilde" tilfælde. Det kan være SUPER flot med implantater under huden - det kan gøre en tatovering RIGTIG fed! (Små høje i huden, der gør skyggerne endnu mere livagtige) Så bare fordi at dem BT viser er vilde, for nogle ekstreme, er det jo ikke fordi det KUN er den slags man kan få lavet

Men det der er så voldsomt for mig, er hele ideen med at få noget kunstigt lagt ind under huden, for at opnå de effekter. 

Men i bund og grund, er det jo nok ikke meget anderledes end at få tatoveringer, men for mig, er det bare et skridt for meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Dinna88

wamse skriver:

Men det der er så voldsomt for mig, er hele ideen med at få noget kunstigt lagt ind under huden, for at opnå de effekter. 

Men i bund og grund, er det jo nok ikke meget anderledes end at få tatoveringer, men for mig, er det bare et skridt for meget.

Jeg kan godt se hvad du mener Nogle af dem på billederne er jo helt latterlige, og aldrig noget jeg selv kunne finde på. 

Men at folk skriver at det er ulækkert med diverse smileys, det synes jeg er mangel på respekt. Høflighed er en dyd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.