kropsudsmykninger :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

LenaJohansen

hold nu k*ft det er klamt.... Sidder faktisk og får kvalme over det... ad siger jeg bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

ZamanogDania

Puha hvor er det klamt hvorfor gør man det mod sig selv? Det helt vildt. Altså den der "tatovering" til blinde synes jeg er sej. For hvis man er blind kan man ikke se hvad er blevet tegnet.

Anmeld

22. marts 2011

Kruse90

ej føj da

Anmeld

22. marts 2011

wamse

Sidder og føler mig lidt dobbelt moralsk, for synes jo at tatoveringer og piercinger er fede, men det her går simpelthen langt over mine grænser. Hvorfor få lavet pokemon bolde på sin krop? Eller de andre ting, de har fået lavet?+

På mig virker implantater meget overskridende. 

Anmeld

23. marts 2011

Barbamama

Ej hvor er det SERIØST ulækkert!!! Ham den ene mand kan jo ikke se ud af sit ene øje!!!! WTF  KLAMT!!!!!

Anmeld

23. marts 2011

twinboys

Nej nej nej fatter det ikke... vi er mennesker og kan godt være en lille djævel indeni men ligefrem få horn i panden og hale... nej nej...

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

De tager jo fat i de mere "vilde" tilfælde. Det kan være SUPER flot med implantater under huden - det kan gøre en tatovering RIGTIG fed! (Små høje i huden, der gør skyggerne endnu mere livagtige) Så bare fordi at dem BT viser er vilde, for nogle ekstreme, er det jo ikke fordi det KUN er den slags man kan få lavet

Anmeld

23. marts 2011

Dinna88

wamse skriver:

Sidder og føler mig lidt dobbelt moralsk, for synes jo at tatoveringer og piercinger er fede, men det her går simpelthen langt over mine grænser. Hvorfor få lavet pokemon bolde på sin krop? Eller de andre ting, de har fået lavet?+

På mig virker implantater meget overskridende. 

Nu har jeg så godt nok lige svaret, men! Det synes de jo er fedt. Der er en del der ikke lige forstår hvorfor jeg har det skrevet på min arm, som jeg nu har, men jeg personligt elsker den tatovering, imens der er andre der griner af den. Sådan er vi jo alle forskelligt

Anmeld

23. marts 2011

9510

Yaks!! siger jeg bare,, puha godt det ikke er min krop

Anmeld

23. marts 2011

B&J

Det er jo vildt helt vildt der er vist ingen grænser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.