kropsudsmykninger :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

wamse

Nu synes jeg jo ellers at tatoveringer og piercinger er flot, meeeen synes godt nok også at der er grænser for det. Tænk at få lagt magneter ind under huden, og få indlagt implantater som ligner bagels..... 

http://www.bt.dk/udland/de-12-maerkeligste-kropsudsmykninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

MissGeoh

Ej puha, ad.

Anmeld

22. marts 2011

wamse

MissGeoh skriver:

Ej puha, ad.

Ja det når godt nok ud over min grænse da Tænk at få lavet et ekstra øre på sin arm

Anmeld

22. marts 2011

Grynt

Så godt billederne i morges og jeg syntes også tattoos og piercinger kan være flotte. Men implentater har bare aldrig fanget mig eller rettere jeg har aldrig set idéen med dem.  Men heldigvis for forskelligheden blandt folk

Grynt

Anmeld

22. marts 2011

Pia.

AD det er sygt... føj for pokker ..... syntes slet ikke der er noget af det der er pænt... AD FOR POKKER...

Anmeld

22. marts 2011

wamse

Grynt/Tina skriver:

Så godt billederne i morges og jeg syntes også tattoos og piercinger kan være flotte. Men implentater har bare aldrig fanget mig eller rettere jeg har aldrig set idéen med dem.  Men heldigvis for forskelligheden blandt folk

Grynt

Giver dig helt ret i at det er fedt at mennesker ikke bare er ens

Gad godt at se min egen reaktion, hvis jeg mødte en med horn i panden eller lignende  Ville helt sikkert kigge en ekstra gang, men mere ville jeg heller ikke ligge i det. Men vildt ser det ud 

Anmeld

22. marts 2011

wamse

Pia. skriver:

AD det er sygt... føj for pokker ..... syntes slet ikke der er noget af det der er pænt... AD FOR POKKER...

Nej vel 

Tænk, hvis man skulle på blind date, og så sidder der lige en med horn i panden, eller værre endnu, en med en bagel i panden 

Anmeld

22. marts 2011

MissGeoh

wamse skriver:

Ja det når godt nok ud over min grænse da Tænk at få lavet et ekstra øre på sin arm

Jaa, jeg tænkte det var FRYGTELIGT grimt med sådan en kæmpe bagel i panden..

Hvad skal det gøre godt for

PUHA!

Anmeld

22. marts 2011

Pia.

wamse skriver:

Nej vel 

Tænk, hvis man skulle på blind date, og så sidder der lige en med horn i panden, eller værre endnu, en med en bagel i panden 

- Ja så var jeg den der var smuttet .... Muligt det er det indre der tæller - men det indre kan ikke være særlig "sundt" hvis man finder på den slags ting... he he....

Anmeld

22. marts 2011

twinny

AD,  Det er lige som når folk får lavet brændemærker i stedet for tatoveringer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.