Mig og mine søskende er godt nok forskellige af køn..
Jeg ved ikke om man kan sige at nogen af os er mere stærke end de andre.
Men jeg er altid den der har haft styr på mit liv, jeg har altid vidst hvilken retning jeg skulle gå, jeg har haft fast kæreste siden jeg var 13 år (vi er så lige gået fra hinanden) Kort sagt, har jeg altid haft enormt meget selvtillid
og vidst hvilken retning jeg ville gå med alt. Og har det stadig!
Min lillebror som er cirka halvandet år yngre end mig, har egentlig hvilet i sig selv meget længe, men inden det, var han nok alligevel den svageste af os tre søskende, han har bare altid gemt det i sig selv.
Min anden lillebror som er 3 år yngre end mig, har egentlig også altid været en stærk person. Da mine forældre blev skilt, var han dog den der tog det hårdest (han var 4 år) og ham der har taget det hårdest også som teenager.
Han har haft det svært i skolen, og lavede altid ballade. Men nu er han den der har mest styr på sit liv hvis man kan sige det sådan.. Han har SÅ meget selvtillid, at det nogen gange er til at brække sig over, men nu har han haft mod til at stå frem med det han altid har tumlet med, og nu "vinder" han...
Så alt i alt.... den mellemste af os, er den der er "svagest" (ihh kan ikke lide det ord) men han er den der holder tilbage og ikke rigtig ved hvad han skal..og ikke skal... og os andre to er egentlig (nu) meget ens..
Min lillesøster (efternøler) er helt sin egen.. Hun er bumstærk mentalt, trods hun kun er 7 år, og jeg er sikker på hun er den der tit vil stå forrest, hvis der er noget andre ikke tør!
Anmeld