Klapvogn - med eller uden svinghjul!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Lunae

JacobsMoar skriver:

Vi har også Nitro City.. I brun !!! Jeg eeeeelsker den.. Ved du godt at der kun er laver 250 I brun ? Vi har nr. 184 tror jeg nok

Næh det vidste jeg ikke! Så må jeg lige undersøge hvilket nr jeg har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

JacobsMoar skriver:

Vi har også Nitro City.. I brun !!! Jeg eeeeelsker den.. Ved du godt at der kun er laver 250 I brun ? Vi har nr. 184 tror jeg nok

Haha,, Hvordan har du fundet ud af det!?

Jeg har en i hvid!! Den synes jeg heller ik jeg har set mange af!?  (nok fordi den er et helvede at holde ret!! Haha..)

Stine og Lisa.

Anmeld

24. marts 2011

JacobsMoar

Tilmeldt skriver:

Haha,, Hvordan har du fundet ud af det!?

Jeg har en i hvid!! Den synes jeg heller ik jeg har set mange af!?  (nok fordi den er et helvede at holde ret!! Haha..)

Stine og Lisa.

Haha.. Derfor valgte vi en brun Det står på mærket på højre side af kaleshen

Anmeld

24. marts 2011

Lunae

JacobsMoar skriver:

Haha.. Derfor valgte vi en brun Det står på mærket på højre side af kaleshen

I har så den brune med tern indeni, ik? Vores er brun, men uden tern!

Anmeld

24. marts 2011

JacobsMoar

Lunae skriver:

I har så den brune med tern indeni, ik? Vores er brun, men uden tern!

Jo, vidste ikke at man også kan få den ude tern

Anmeld

25. marts 2011

Mig med maven

Vores har svinghjul foran. Mine arme ELSKER det, men øjne hader det. Jeg synes ikke det på nogen måde er pænt, men jeg elsker at køre med den... Mine arme havde det hårdt da vi kørte barnevogn!

Anmeld

25. marts 2011

2721

Lunae skriver:

Hvad har du og hvad vil du anbefale?

Jeg har svinghjul og er utrolig glad for det

Anmeld

25. marts 2011

tinasmor

CamiRon skriver:

Vi har en cityklapvogn med svinghjul. Den er rigtig god når du er i butikker eller andre steder hvor du skal rundt på lidt plads.

Vi har også en jogger som vi bruger som klapvogn hvis vi skal gå en tur. Der syntes jeg nelig ikke city'en er ret god da hjulene ofte stikker af til siderne hvis man rammer en sten eller sådan noget (hvis du forstår?)

Så alt i alt kommer det an på hvilket behov du har? Hvor skal du bruge den? Hvor meget?

Enig med dette.

Anmeld

26. marts 2011

anne2009

Lunae skriver:

Tak for svar Alle sammen har virkelig forelsket mig i en emmaljunga nitro City, så tænker faktisk, at jeg skal have sådan en! De er bare ret dyre!!

Den har jeg også, bare i en ældre model.

Den er dejlig at køre med,  især hvis man bor i byen, de har nogle flotte farver ( især med celebration), stor klapvognsdel og fylder mindre i bilen...  Ulempen er bare at den har en lille kurve, synes det er irreterende, når jeg skal handle.

Når der er sne eller jeg skal handle foretrækker jeg min klapvogn med fast hjul...

Anmeld

27. marts 2011

Palaja

Den har jeg også, bare i en ældre model.

Den er dejlig at køre med,  især hvis man bor i byen, de har nogle flotte farver ( især med celebration), stor klapvognsdel og fylder mindre i bilen...  Ulempen er bare at den har en lille kurve, synes det er irreterende, når jeg skal handle.

Når der er sne eller jeg skal handle foretrækker jeg min klapvogn med fast hjul...

Ja, den varekurv er bare lige til at blive tosset af! Jeg bander den langt væk hver gang jeg er på shopping  Men klapvognen er fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.