Klapvogn - med eller uden svinghjul!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Maria.

Har svinghjul og ELSKER det!!! Emmaljunga Nitro City!! Den er alle pengene værd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Fru'Rugaard

Jeg har stemt blankt, da det udelukkende kommer an på hvor man skal kører med klapvognen henne

Anmeld

22. marts 2011

Anne G

Lunae skriver:

Tak for svar Alle sammen har virkelig forelsket mig i en emmaljunga nitro City, så tænker faktisk, at jeg skal have sådan en! De er bare ret dyre!!

Den har vi, og vi er SUPER glade for den..  

Vi har haft to andre billige klapvogne før, som vi bare slet slet ikke var tilfredse med, jeg syns nemlig også at den var alt for dyr, men måtte til sidst overgive mig og købe den og vi har virkelig ikke fortrudt.. Jo at vi ikke købte den før

Den er nemlig bare rigtig dejlig at gøre med og jeg mener også at man kan låse hjulene.. Hmm har ikke lige prøvet det da vi ikke har haft behovet endnu..

Anmeld

22. marts 2011

Mette 28

Tilmeldt skriver:

Jeg har en Nitro city og jeg ELSKER den!!! Elsker elsker elsker den.. Vi brugde den næsten mere end barnevognen, for voksi posen akn sagtens ligge i den, og så er den bare SÅ meget nemmere at klappe sammen, og komme rundt med, end barnevognen!! (Odder Zip)

Stine og Lisa.

Lige mine ord, og man kan låse sving hjulene, er simpelhen super når ungerne også kan sove i den...

Anmeld

22. marts 2011

Brams

Lunae skriver:

Hvad har du og hvad vil du anbefale?

Er helt klart til en med faste hjul

Anmeld

22. marts 2011

Mi

Vi havde svinghjul på både tvillinge og alm klapvogn. Det ville jeg bestemt ikke undvære. Når jeg kørte med andres klapvogne, så hev og sled jeg i dem for at dreje dem, for jeg var jo ikke vant til at skulle løfte forenden for at dreje. Mine svinghjul kunne fastlåses i fremadrettet position. Alm faste hjul kører bedre på meget blødt underlag som sand, på brosten og i grus. Men hvis du ikke skal køre meget på disse specielle underlag så vælg endelig drejehjul.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

22. marts 2011

Lunae

Så gjorde jeg det filme! Er nu den lykkelige ejer af en EMMALJUNGA NITRO CITY i brun!! Håber jeg bliver glad for den tak for alle svarene

Anmeld

23. marts 2011

Lunae

Alligevel ret overraskende, at ingen har stemt at de har fortrudt svinghjul, men det er jo kun positivt

Anmeld

23. marts 2011

132319

Lunae skriver:

Tak for svar Alle sammen har virkelig forelsket mig i en emmaljunga nitro City, så tænker faktisk, at jeg skal have sådan en! De er bare ret dyre!!

Den har vi og den er alle pengene værd 

Pt. står den stille, da Kamille er alt for lille til at ligge/sidde i klapvogn men jeg glæder mig til at komme ud og trille med den igen. Den er så meget nemmere at køre med, end en barnevogn 

Hvis pengene ikke er så store, er de ofte at finde til en god pris, på DBA eller Gul og gratis 

Anmeld

23. marts 2011

JacobsMoar

Lunae skriver:

Så gjorde jeg det filme! Er nu den lykkelige ejer af en EMMALJUNGA NITRO CITY i brun!! Håber jeg bliver glad for den tak for alle svarene

Vi har også Nitro City.. I brun !!! Jeg eeeeelsker den.. Ved du godt at der kun er laver 250 I brun ? Vi har nr. 184 tror jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.