Klapvogn - med eller uden svinghjul!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Klapvogn med svinghjul eller ej?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.595 visninger
29 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Lunae

Hvad har du og hvad vil du anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

TbCp

Vi har to... en med faste hjul og en hvor to af hjulene er svinghjul... Jeg synes den med faste hjul er bedst, men skal vi f.eks. op i byen eller lign., en dag hvor vi ved der er mange mennesker, så tager vi den anden... både fordi den er smallere og fordi det er nemmere at køre i "zig-zag" med den med svinghjul.

Anmeld

22. marts 2011

CamiRon

Vi har en cityklapvogn med svinghjul. Den er rigtig god når du er i butikker eller andre steder hvor du skal rundt på lidt plads.

Vi har også en jogger som vi bruger som klapvogn hvis vi skal gå en tur. Der syntes jeg nelig ikke city'en er ret god da hjulene ofte stikker af til siderne hvis man rammer en sten eller sådan noget (hvis du forstår?)

Så alt i alt kommer det an på hvilket behov du har? Hvor skal du bruge den? Hvor meget?

Anmeld

22. marts 2011

Leneur

Jeg har en med svinghjul som er sk... god på lidt plads og nede i byen. Man bruger heller ikke så mange kræfter når man skal dreje. De kan så låses hvis vi skal ud i skoven eller andet hvor det ikke er godt med svinghjul, så jeg er glad for min med svinghjul...

Anmeld

22. marts 2011

Jeg har en Nitro city og jeg ELSKER den!!! Elsker elsker elsker den.. Vi brugde den næsten mere end barnevognen, for voksi posen akn sagtens ligge i den, og så er den bare SÅ meget nemmere at klappe sammen, og komme rundt med, end barnevognen!! (Odder Zip)

Stine og Lisa.

Anmeld

22. marts 2011

sbs78

har en med faste hjul og elsker den

Anmeld

22. marts 2011

LinLin

Jeg har en med svinghjul, som kan låses

Brio sing.... Den er let, men alligevel super robust. Sædet kan vendes. Fodstøtten kan justeres. Der er en stor varekurv/-pose underneden - og så kan den være i min Alto, når man lige tager de store hjul af  Eneste minus er at man ikke kan lægge sædet helt vandret (har jeg nævnt før )

Har i øvrigt lige været inde i Aarhus med den i går med Adam - det gik bare super; han syntes det var fantastisk med den "udsigt"!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2011

Lunae

Tak for svar Alle sammen har virkelig forelsket mig i en emmaljunga nitro City, så tænker faktisk, at jeg skal have sådan en! De er bare ret dyre!!

Anmeld

22. marts 2011

Malene84

Lunae skriver:

Tak for svar Alle sammen har virkelig forelsket mig i en emmaljunga nitro City, så tænker faktisk, at jeg skal have sådan en! De er bare ret dyre!!

DE ER SÅÅÅÅ GODE!!!! Vi har den i tvillingeudgaven og vi elsker den!!! Den er så nem at køre zigzag med, og hjulene kan låses hvis man skal offroad

Anmeld

22. marts 2011

Maria.

Malene84 skriver:

DE ER SÅÅÅÅ GODE!!!! Vi har den i tvillingeudgaven og vi elsker den!!! Den er så nem at køre zigzag med, og hjulene kan låses hvis man skal offroad

Kan man også det på "enkelt"vognen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.