Søger, søger søger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. marts 2011

kamillapetersen91

Nadia Foged skriver:

Lyder godt hvilken slags er det? eller har du et billede af den

jeg skal lige ud at handle.. så ligger jeg et ind her når jeg kommer hjem  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Maria.

Nadia Foged skriver:

Har lige købt mig en pind men mangler faktisk en hvid sengerand da den himmel jeg købte i ønskebørn er hvid, og den sengerand jeg har er ikke hvid i bundfarven, og det synes jeg jo ville være pænest da jeg ikke ved om det bliver en dreng eller en pige

Du kan ikke få pengene tilbage for din pind? Hvis du ikk har pakket den ud? Min er ny, men pakket ud..

Du må meget gerne købe det.. Det er super sødt, men vi har en datter der (desværre) sover i vores seng, så vi har slet ikke fået det brugt!

Anmeld

22. marts 2011

qp

Nadia Foged skriver:

Har termin 23 juni, og der er stadig lige nogle ting jeg mangler - har i noget af det eller kender i nogle der har, må i gerne sige til

Jeg søger, pusletaske, badekar (gerne med stativ) babyalarm, dodoo babiage bamse (gerne neutral farve), skulle i have andet til salg i mener man kunne få brug for, skal i være velkommen til at sige til  - er jo trods alt mit første barn

Jeg har en fin sengerand til salg Og masser af tøj ....

Anmeld

22. marts 2011

Nadia Foged

qp skriver:

Jeg har en fin sengerand til salg Og masser af tøj ....

Okay lyder lækkert hvordan ser sengeranden ud ?

Anmeld

22. marts 2011

Nadia Foged

Maria. skriver:

Du kan ikke få pengene tilbage for din pind? Hvis du ikk har pakket den ud? Min er ny, men pakket ud..

Du må meget gerne købe det.. Det er super sødt, men vi har en datter der (desværre) sover i vores seng, så vi har slet ikke fået det brugt!

Pakkede det ud lige da jeg kom hjem for at skulle se om den kunne sidde på sengen, og hvordan det så ud desværre men er kun en sengerand jeg mangler lige af det der

Anmeld

22. marts 2011

Maria.

Nadia Foged skriver:

Pakkede det ud lige da jeg kom hjem for at skulle se om den kunne sidde på sengen, og hvordan det så ud desværre men er kun en sengerand jeg mangler lige af det der

Ok !

Anmeld

22. marts 2011

dorthemus

Nadia Foged skriver:

Har termin 23 juni, og der er stadig lige nogle ting jeg mangler - har i noget af det eller kender i nogle der har, må i gerne sige til

Jeg søger, pusletaske, badekar (gerne med stativ) babyalarm, dodoo babiage bamse (gerne neutral farve), skulle i have andet til salg i mener man kunne få brug for, skal i være velkommen til at sige til  - er jo trods alt mit første barn

Jeg sælger det her..hvis du får en pige

https://www.baby.dk/debat/91219pi1/babyudstyr/saelges-saet-med-sengetoej-sengerand-himmel---.aspx

Anmeld

22. marts 2011

kamillapetersen91

Nadia Foged skriver:

her er sengen den er ikke samlet.. og den er ny malet  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2011

Anja&jesper

Nadia Foged skriver:

Jeg har 2 forskellige baby alarmer til salg. det er inde under min indlæg den hedder

til salg til salg.

Anmeld

22. marts 2011

Worldwide

Har et puslebord til salg hvis du mangler det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.