Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har termin 23 juni, og der er stadig lige nogle ting jeg mangler - har i noget af det eller kender i nogle der har, må i gerne sige til Jeg søger, pusletaske, badekar (gerne med stativ) babyalarm, dodoo babiage bamse (gerne neutral farve), skulle i have andet til salg i mener man kunne få brug for, skal i være velkommen til at sige til - er jo trods alt mit første barn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvad med en barnevogn med det hele?
jeg har også badekar.
har skrevet herinde under "diverse ting til salg!" men babyalarm og højstol er sandsynligvis væk. kravlegård og aktivitetsstativ er muligvis også solgt.
er det en dreng eller pige du får??
Nadia Foged skriver: Har termin 23 juni, og der er stadig lige nogle ting jeg mangler - har i noget af det eller kender i nogle der har, må i gerne sige til Jeg søger, pusletaske, badekar (gerne med stativ) babyalarm, dodoo babiage bamse (gerne neutral farve), skulle i have andet til salg i mener man kunne få brug for, skal i være velkommen til at sige til - er jo trods alt mit første barn
Jeg flytter her om knap en måned, så har jeg badekar, hvid tremmeseng med helsemadras, bæresele og meget andet til salg.... Hvis det har interesse...
Flow skriver: Jeg flytter her om knap en måned, så har jeg badekar, hvid tremmeseng med helsemadras, bæresele og meget andet til salg.... Hvis det har interesse...
Du kan få det til billige penge... 300 for seng, og 50 kr for bæreselen (det er en babybjørn).. Badekar også en 50ér...
sengen er forresten med hæve sænke funktion... MEGET velholdt. Der er knap nok nogle ridser i den...
Kan sagtens sende billeder hvis det har interesse..
Jeg vil gerne se billeder af sengen
Ved ikke om du mangler.. Men jeg har sengerand + himmel + pind fra Babydans Broderi Anglaise.. Alt er nyt (dog vasket).. Til 600 + forsendelse (nypris 1050,-) Har kvittering på det..
Jeg har en lyserød Gaia & Co pusletaske. Den har været brugt 2 gange! -så den er som ny. Puslehynden til har aldrig været brugt!
Du kan få den for 150kr pp
Mumto3 skriver: Jeg har en lyserød Gaia & Co pusletaske. Den har været brugt 2 gange! -så den er som ny. Puslehynden til har aldrig været brugt! Du kan få den for 150kr pp
Har du et billede?? Er evt int
Saka skriver: Jeg vil gerne se billeder af sengen
Jeg har et enkelt billed, dog med min søn i sengen.. Her kan du se lidt af den....
Eller kan jeg sende dig en mms med et bedre billed..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128